.

25 sept. 2013

Mi-a venit o idee

Cred că am găsit soluția...

Știu că v-ați obișnuit să nu mă luați în serios, dar de data asta cred că e momentul să aveți încredere în mine având în vedere faptul că am o idee pentru care "genială" e mai mult decât un adjectiv nominativ-acuzativ feminin nearticulat (Sursa: Dex, ediția 1998 revizuită și adăugită). 

M-am gândit așa: știți casetele alea pentru bani pe care le găsiți la casă prin supermarketuri? Alea unde se pune restul pentru ajutorarea ONG-urilor care ajută copiii? Alea, băh, alea de plastic transparent pline cu 10 bani peste care mai aruncă bogații câte una din aia de un leu! Eh, eu m-am gândit ca în locul acestor casete să se pună niște containere din alea din Port, cu o tăietură deasupra pe unde să intre banii și acolo să se doneze, timp de un an de zile măcar, toată șpaga din țara asta! V-am spart, nu-i așa, ați început deja să realizați despre ce vorbesc...

Exact, cred că ajunge un an de zile nu ca să ieșim din criză, dar ca să ajungem pe locul 1 la toate alea pe cap de locuitor și să ne uităm de sus inclusiv la francezi. Pentru că uitați-vă în jur, nu avem industrie, nu avem turism, nu avem bun simț, nu mai avem nici fier vechi, dar e plin de mașini de lux, de vile, de piscine, de elicoptere, de fufe, de ce vreți voi. E clar că toți banii în România se fac din șpagă, așa că de aia m-am gândit: nu mai dați șpagă un an unuia sau altuia și, pentru că oricum trebuie să dăm (avem în DNA datul de șpagă), haideți să dăm banii ăia pentru țară cum ar veni! Imaginați-vă ce tare ar fi, pe bune, statul ar plăti datoriile, ar fi bani cu caru' pentru școli, pentru spitale, pentru pensionari, pentru alocațiile elevilor, pentru revoluționarii de carton, pentru orice. Ok, mai mult ca sigur s-ar dubla numărul de biserici, dar la câți bani s-ar aduna n-ar mai comenta nimeni pentru tâmpeniile astea. 

Eu zic că merită. Nu e mare lucru, stați și voi fără buletin sau pașaport un an de zile, amânați înscrierea copilului la școală sau la universitate, autorizația aia de construcție lăsați-o pentru anul viitor, proiectul pentru fondul ăla european păstrați-l într-un sertar 365 de zile și toate se pot rezolva. Ok, o să fie mai greu dacă trebuie să nașteți sau să faceți vreo operație, dar ar fi bine să vă abțineți și în cazuri de genul ăsta. Cum se face? Nu știu, nu m-am gândit la asta, nu am încă o soluție, dar dacă găsesc ceva vă anunț imediat...

P.S.: Gândiți-vă doar la șpaga pe care o dă RMGC sau Chevron! Păi cu banii ăia s-ar putea cumpăra aur și gaze de la ruși pe care să le dăm canadienilor și americanilor ca să ne lase dreacu-n pace cu găurile lor...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!