.

2 sept. 2013

Banciule, vezi că nu poți să-l bați pe Badea la faza asta!

L-am sunat pe Radu Banciu, dar nu știu dacă a răspuns

- Alo, Radu Banciu de la Lumea lui Banciu?
- ...
- Sunt eu, Căpșu, ăla care pune poze pe Facebook de când ați deschis pagina aia...
- ...
- Mă auzi? Sunt ăla pe care-l confundă lumea cu tine, ăla pe care-l înjură lumea pe Facebook în locul tău!
- ...
- Cred că e de la linie, că eu nu te aud bine... Tu mă auzi?
- ...
- Ok, dacă mă auzi vreau să-ți spun că am văzut emisiunea de aseară și nu prea a fost ok!
- ...
- Exact. Nu prea a fost ok, a fost cam pentru cretini, cam așa mi s-a părut.
- ...
- Bine, nu vreau să mă înțelegi greșit, poate nu ăsta a fost scopul tău, dar așa mi s-a părut, poate am înțeles eu greșit!
- ...
- Poți să vorbești mai tare, că nu te aud?
- ...
- Nu poți, înțeleg... Ăștia cu cosmoteul lor, poate spui ceva și despre ei în emisiune, poate te iei puțin de viața lor...
- ...
- Ok, te las acum, poate ai treabă. O să mă uit diseară la emisiune, dar dacă începi iar cu tâmpenii să știi că m-ai pierdut, mă duc să mă uit la Duck TV, o să mi se pară mult mai interesant decât o Lume a lui Banciu pentru cretini. Nu de alta, dar există deja o emisiune pentru ăia, una mult mai tare și mai bine poziționată decât a ta!
- ...
- Bine, ciao, mai vorbim!

P.S.: Aoleu, să vezi că ăsta nu vrea să vorbească cu mine pentru că nu-l interesează ce spun ăia pe Facebook și bloguri!!! Da, băh, să vezi că am dreptate...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!