.

23 aug. 2013

Mesaj pentru toți cei care locuiesc în Roșia Montană

Sper să greșească ăia și să vă arunce în aer

Dragi roși-montani, 
Vă scriu tocmai de la Constanța unde se descarcă nava Flaminia. O navă plină cu căcaturi toxice, dar, spre deosebire de voi care sunteți niște jeguri, la noi nu face nimeni reclamă la nava aia. Nu, noi nu apărem la televizor să spunem că dacă nu se descarcă nava murim de foame, noi nu dăm interviuri la Turcescu să ne plângem că nu avem ce pune pe masă la copii și, cel mai important, noi nu măncăm căcat că facem șosetuțe! Nu, noi nu facem absolut nici un fel de șosetuțe, noi le cumpărăm de la Mall, futu-vă-n gură de țărani cocliți ce sunteți...

Abia aștept să deschidă ăia exploatarea de la Roșia, nici nu aveți idee cum aștept. Sper să o deschidă mâine și până luni să văd la televizor că ați mierlit-o. Nu contează cum, o greșeală de proiectare, niște explozibil prost pus, niște cianură revărsată aiurea, nu are importanță. Important e să nu mai aud de voi niciodată, aia e important. Sper să aveți soarta ungurilor peste care a venit toată zeama aia roșie când s-a rupt barajul, asta vă doresc.

Și prima peste care să vină să fie curva aia nenorocită de Sanda C. Lungu (C de la căcat). Dar nu am eu norocul ăsta pentru că târâtura și-a făcut deja bagajele, cu siguranță se mută. Știu că voi sunteți DECÂT niște țărani... O să spuneți că nu e vina voastră că e aia târfă, dar pe mine nu mă interesează, îmi pare rău. Ah, să nu uit, să știți că nu sunt plătit de nici un fel de organizație (cum spunea târătura despre ăia care-i luau interviu), așa că puteți merge unde vreți pentru că oricum o sugeți...

Roger, link pentru video, http://www.dolj.radicalonline.info/viata-bate-reclama-sanda-lungu-reactie-uluitoare.html Over, că mi-e scârbă...

APDEIT: Pagina merge doar dacă intrați de la Radical de Dolj de pe Facebook! probabil ca să facă și ei un like, un ceva...

11 comentarii:

  1. :)) Dar trebuie să fii un pic cu capul să crezi că una care face reclamă unei exploatări miniere de proporții spune ceva pe bune, în primul rând. E publicitate, nu apel umanitar.

    Mâine de ce-o să fim șocați? Că aia care face reclamă la Colgate de fapt purta proteză? Că ăia doi din reclama la pate nu-s de fapt ardeleni?

    Femeia a luat bănuțul, a spus poezia, ca la orice alt spot, și sănătate! Mie dacă nu-mi convine cum spală Vanish, e vina ăluia care zice la TV ”puterea rozului”?! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Totuşi, sunt câţiva acolo care luptă practic de unii singuri cu ditamai colosul financiar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. luptă pe dreacu... luptă ăia care nu și-au luat încă osul de ros. pun pariu că pe țăranii ăia din zonă i-au cumpărat din prima zi

      Ștergere
  3. Uite, citeşte şi asta !
    http://mucegai.blogspot.ro/2013/08/am-fost-la-rosia-montana-si-n-am.html

    RăspundețiȘtergere
  4. macar asa,de curiozitate, uite ce spune Sanda Lungu despre acest incident - https://www.facebook.com/sanda.lungu.7/posts/435486753237522

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mai pot eu ce spune Sanda Lungu... a vorbit destul, a apărut în reclame, și-a luat bănuțul, chiar trebuie să mă intereseze și ce spune?

      Ștergere
  5. o să se facă referendum sau punem mana pe furci şi topoare?

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai de mine cata rautate directionata! :)) Deci pana la urma se descarca nava aia care tot dadea tarcoale...La dracu, la cine mai vin eu la vara in gazda la mare...Pretenarii mei de Constanta or sa fie ori morti ori mutanti fosforescenti cu bile mov!!!
    Io zic sa nu pierdeti timpul si sa va mutati la Rosia Montana. Trageti si un port, la lacul cu cianuri, ca toti constantenii ie niste lupi de mare duri!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!