.

1 aug. 2013

Cică hecări

Gata, m-am lămurit și cu ăștia

Au fost publicate cele mai utilizate 10 pin-uri folosite de idioții de americani la card-uri. Te doare mintea! Dacă ăsta e adevărul (și după ce am văzut faza cu mentalistul chiar cred că e!) înseamnă că m-am lămurit ce hecări erau românii și alții ca ei. Păi, băh, la faza asta sunt și eu hecăr, ia fiți atenți aicișa:
Locul 1 în absolut: 1234! Ok, o să spuneți că ăsta e ăla pe care-l primesc prima dată și că de aia e pe primul loc. Bun, stați un pic, deci și-l schimbă americanul, nu-i așa? Buuuun ia să vedem:
Locul 2: 1111! Haaaaa hahahaha! L-a schimbat, acum e în siguranță totală! Nu, hai că sunt al dreacu, știu. Uite, următoarul e serios:
Locul 3: 0000! Nu-i așa că începeți să-mi dați dreptate? Parcă începeți să râdeți mai puțin la faza asta, nu-i așa?! Stați așa că acum chiar că vine un pin complicat rău de tot:
Locul 4: 1212... Da, știu, v-ați prins ce urmează așa că le bag pe toate:
7777, 1004, 2000, 4444, 2222 și, pe locul zece, 6969!

Astea sunt combinațiile pe care americanii le folosesc să-și protejeze bănuții. Locul 10 nu e rău, dar recunosc că nu l-aș băga pin la card! 6969 e foarte bun în altă parte, dar nu la card. Poate unii dintre voi n-au văzut faza cu mentalistul și continuă să nu creadă ce spun ăștia de la ziar. Ok, eu am văzut-o și cred, am văzut faza cu ăla care le spunea americanilor și pin și tot ce făceau pe sub cearceaf. El le spunea că e mentalist, dar la final le arăta pe niște monitoare mari tot ce postaseră pe Facebook, Twitter etc. Acum v-ați prins, nu-i așa?! Păi, băh, dacă unul e atât de cretin încât să-și posteze și parolele atunci ce căcat de pin vreți să-și pună ca să țină minte?! Că doar n-o să-și pună 0101 cum am eu, în pulii mei...

P.S.: Eu stau așa și mă gândesc... Băh, voi vă dați seama ce pin-uri băgau românii dacă în loc de cifre erau litere?! 


Hai c-am glumit... Ăsta e pin-ul meu de la card!




4 comentarii:

  1. Bun,bun da cum il tastezi ? Pinu' !ala din poza ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. baga un ac de pin si-l recunoaste dupa miros... bancomatul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E, nu cred că sunt chiar atât de mulți idioți care să-și posteze parolele. Dar de fapt...de la americani te poți aștepta la orice.
    Nu, probabil s-a făcut un fel de sondaj, sau ceva.

    Dar e firesc, uite, și la parole. Cea mai populară e ”parola”, sau ”123456”, ”asdfgh”, chestii de-astea. Că sunt ușor de reținut pentru unii. Și eu folosesc chestii de-astea, dar le fac anagrame.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!