.

9 aug. 2013

Am dreptate, dar nu am!

Și tu la fel

Ce, nu vi s-a întâmplat să aveți dreptate, dar să nu aveți? Eh, căcat, cum să nu. Poate nu înțelegeți la ce mă refer, nu mai știu eu românește, nu e vina voastră. E faza aia cu... de exemplu... cum ar veni cam așa:
- E plin de idioți!
- Eh, da, e plin, dar nu chiar așa cum spui tu...
- Păi cum spun eu?! E plin de idioți, așa spun eu!
- Ok, am înțeles ce vrei să spui, ai dreptate, dar nu e chiar așa cum spui tu.
- Păi ori e cum spun eu, ori nu e?
- Este, dar nu trebuie să fii așa, nu trebuie să spui chiar așa, nu e chiar așa...
- Deci e așa, sau nu e așa?
- Băh, tu nu pricepi românește? Este cum spui tu, dar nu e chiar așa! Ce dreacu nu pricepi, ești idiot?! Zici că ești idiot, să-mi bag picioarele... Idiot cu I mare!
- Păi nu asta am zis și eu, că e plin de idioți? Ce nu e cum zic eu?

Recunoașteți genul ăsta de discuție, nu-i așa? Eh, ce v-am spus, nu înțelegeați voi... Dar nu, nu e vina voastră, v-am spus că nu mai știu eu bine românește, nu prea mă mai exprim cum trebuie. Înțelegeți?!

Google înțelege orice...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!