.

1 iul. 2013

Uraaaaa, ne-am inundat!

Uite așa se dezvoltă turismul

Înțeleg, românul nu vede decât partea goală a paharului de fiecare dată. Eu v-am mai spus, dacă paharul are și câteva picături de apă pe fund trebuie să încercați întotdeauna să vedeți partea plină, să fiți optimiști, în pulii mei! Da, optimismul e hrană pentru fraieri, dar când paharul mai are doar câteva picături pe fund înseamnă că oricum e prea târziu să te mai trezești...

M-am uitat la ce spune și scrie lumea despre inundațiile astea din Tulcea, din Mamaia, etc. Toată lumea supărată, toată lumea nervoasă, că guvernul, că primăria, că ăla, că nu știu care, dar să văd unul optimist nimic, frate! Se vede că n-ați priceput o boabă, se vede că nu vă pricepeți la atragerea turistului și nu știți să faceți bani. Păi hai s-o luăm logic, a venit turistul la mare, ok? Bun, plouă! Ce faci cu turistul în cazul ăsta, îl trimiți acasă?! Nu, normal că nu, te duci frumos la el în cameră și-l anunți politicos, cu zâmbetul pe buze: "Bună ziua, știu că vi se pare o zi de tot căcatul, știu că vă gândiți că v-ați ratat concediul, dar cum ne-am inundat și apa are vreo 2 metri nu vreți să ieșiți la o plimbare cu barca prin parcarea hotelului? Găsiți bărci imediat cum coborâți cu liftul, la etajul 1!". Ați văzut ce simplu, ați văzut cum i s-a luminat fața?

Modelul nu-mi aparține, nu l-am inventat eu. Am văzut și eu la italieni, pe la Venezia! Dar românul nu poate lua și lucruri bune de la italieni, a luat doar mafia, spălarea de bani, cum se corupe un politician, chestii din astea. La Venezia se practică treaba asta de fiecare dată când e "acqua alta"! Normal că și ăia înjură și spurcă când le intră apa în hotel și în restaurant, normal că-și bagă și-și scot în gura primarului, a prefectului și a primului ministru, dar în gând! Înjură în gând pentru că nu vor să-și piardă turiștii! Ălora le pun cizme de cauciuc înalte în picioare, le dau bărci și la plimbare cu ei, la distracție! Și turiștii chiar se distrează cu treaba asta, fac poze, filmează, iau like-uri, treaba lor. Ok, se mai vede prin câte o poză câte un venețian cu fața încruntată, dar ce contează, nu știe nimeni cine-i ăla și ce caută acolo...

Așa că nu mai fiți triști, nu mai fiți nervoși că a intrat apa la subsol și a înecat conservele. Lăsați, apa trece, important e ca turistul să rămână! Ce-i așa de greu să umflați câteva bărci și să le dați turiștilor să se plimbe cu ele? Hai, la treabă, lăsați plângerile și reclamațiile pentru data viitoare. Și când mai vine câte o hahaleră din aia și vă promite în campanie că va lua el măsuri împotriva inundațiilor și alte căcaturi din astea scuipați-l direct în ochi! Și spuneți-i că pe voi nu vă interesează măsuri împotriva inundațiilor pentru că vouă v-a spus Căpșunarul că inundațiile sunt bune pentru turism, ok?! Dacă nu știe de mine spuneți-i de Venezia, că ați furat modelul de acolo! Dacă nici de Venezia nu a auzit votați-l, înseamnă că oricum nu face nimic și n-o să aveți probleme că vă lasă cineva fără inundații la anu'...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!