.

8 iul. 2013

Gata, m-am hotărât

Îmi fac blog cu rețete!

M-am uitat și eu pe Trafic.ro și am văzut ce se caută. Primele trei poziții la bloguri sunt ocupate de rețete. Da, fraților, lumea vrea rețete, iar eu vreau să ajung în top! 

Dar mie nu-mi place să scriu ce scriu alții, așa că la mine o să găsiți rețete din astea mai așa, mai care n-o să le găsiți nici măcar pe blogurile alea de pe primele trei locuri. De exemplu astăzi o să vă explic cum se prepară scorpion. Știu că toată viața voatră ați vrut să mâncați așa ceva, dar habar nu aveați cum se prepară! Iată că norocul v-a surâs... Ce zic eu v-a surâs, a râs cu gura până la urechi! Hai, la treabă ca să nu mai pierdem timpul:

Topiți niște unt într-o tigaie (eu pun Rama, dar nu vă luați după mine că se ia Turcescu de voi). Tăiați acul la scorpion cu un cuțit (nu contează ce fel de cuțit). Băgați scorpionul în lapte (eu folosesc Zuzu care e o prostie de lapte, dar scorpionul oricum e mort și nu-și dă seama) după care-l scoateți și-l scuturați până se scurge laptele de pe el (nu știu de ce-l mai băgăm, dar așa e rețeta!). După aia îl băgați în mălai și-l învârtiți pe acolo, ca pe șnițel.

După după aia îl puneți în tigaie (sper că vă trece prin cap să fii topit untul, sau Rama) și-l lăsați un minut la foc (nu știu ce fel de foc că eu am convecție). După aia îl scoateți din tigaie și-l puneți pe o farfurie cu o lămâie. De lămâie puteți să nu vă atingeți, dar dă bine pe farfurie. Și mâncați coada la scorpion și mai are vreo 0,05 grame de carne prin clești. Hai, băh, că e simplu! Recapitulăm pentru că așa e frumos pe un blog cu rețete:
- tigaie
- foc
- unt (sau Rama dacă vreți să vă înjure Turcescu)
- lămâie
- scorpion

Poftă bună, în pulii mei! Și sper ca data viitoare să mă găsiți măcar printre primii 200000 pe Trafic.ro



Așa trebuie să arate. Ok, eu am doi scorpioni pe farfurie, dar eu sunt în Taur!

3 comentarii:

  1. Vezi că eu sunt Scorpion ! Cu acul la mine ! Drept pedeapsă îmi faci şi mie un pic de buzz pe penultima mea postare . Aia cu un cuvânt nou (parcă cam aşa spune titlul) !
    Glumeam desigur !
    Cât despre Trafic.ro, eşti înscris la ei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt înscris, dar după rețeta asta sigur o să mă contacteze cineva

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!