.

5 iul. 2013

Filozofându-mă

Pe mine, măh!

Stau și mă filozofez ca prostu' câteodată, îmi pun tot felul de întrebări din astea existențialiste. Da, așa e, câteodată mă întreb și ce dreacu înseamnă existențialism și de unde știu eu cuvântul ăsta...

Adică dacă banii nu aduc fericirea de ce, dar de ce mama gaia râd toți ăia din Top Forbes cu gura până la urechi? Nu vezi o poză cu Bill Gates sau Slim supărați, toată ziua râd ăia prin poze, minim zâmbesc! Pe moșul ăla de Warren Buffet îl mai vezi încruntat câteodată, dar pun pariu că și ăla râde în sinea lui...

Eu nu-mi pun problema ca ăștia care nu sunt filozofi de ce să nu dai șpagă, nu. Eu m-am întrebat întotdeauna cât să dau, cum să dau și mai ales cui să dau! Ah și mai era o întrebare legată de subiectul ăsta: da' de ce să nu dau? Ca să dai tu?!

Îmi place să mă filozofez, e antrenant. Ia să mă mai întreb ceva... Stați așa că nu-mi vine... Ah, gata, am găsit: de ce vine un analist idiot să-mi spună că China e în căcat și că au autostrăzi pe care nu merge nimeni și orașe fantomă când analistul trăiește într-o țară cu șomaj de 25874% unde doar ce-au venit chinezii să investească 11 miliarde în imobiliare?

Cum se face că un om care spune azi ceva și mâine altceva este crezut de fiecare dată? Oare chiar nu-l bagă nimeni în seamă și poate spune ăla orice că e bine oricum, sau dacă ți-ai pus în cap să crezi pe cineva nu te mai convinge nimeni decât cu un par în cap?

De ce arunci cu cascheta în aer când știi foarte bine că ea nu mai vine jos cel puțin patru ani de zile? De ce preferi să rămâi cu capul gol când știi că oricum nu iese nimeni afară?

Cine suntem, de unde venim și încotro ne îndreptăm mi se par întrebări de doi lei la care să filozofezi în ziua de azi. Mai degrabă m-aș întreba cine pulii mei sunteți, de unde dreacu ați apărut și ce căutați aici?! Sau nu, mai bine cine sunt, cum au ajuns acolo și de ce nu-i întreabă nimeni de sănătate... Sau nici asta?

Și ultima chestiune la care mai filozofez eu pe ziua de azi este asta: unde dreacu mi-am pus țigările, că erau pe masă ultima dată?!


4 comentarii:

  1. Dupa ce ti-am citit filosofiile trag nadejde ca ti-ai gasit tigarile..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-am găsit... erau într-un colț și ele, filozofau

      Ștergere
    2. Pai daca filozofau tu de ce le arzi ? Sunt eretice ?

      Ștergere
    3. păi au filozofat destul, ajunge, mai trebuie să trecem și fiecare la treburile noastre! iar treaba lor este să ardă...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!