.

16 iul. 2013

Căpșunarul și mascații

Interviu cu unul dintre maneliști

După cum știți deja niște maneliști n-a găsit altceva mai bun de făcut decât să se ea la trântă cu mascații care alergau pe plajă la Modern. Întâmplarea a avut loc la Constanța și pentru detalii vă rog să accesați Google (mascati+manelisti+Constanta) pentru că nu stau acum să vă povestesc ce se știe deja de zile bune. Pe mine mă interesează altceva, vreau să aflu de la unul dintre cei internați în spital ce a fost în capul lui atunci când s-a decis să scoată sabia la mascați. Pentru asta m-am deplasat în gând la spital unde l-am intervievat pe unul dintre maneliștii aflați în comă:

- Bună ziua.
- ... Bip ... Bip ... Bip Bip...
- Am înțeles din presă că aveați sabie de Ninja. Lucrați cumva ca Ninja, sunteți angajat la vreo societate de genul ăsta?
- ...Bip ...Bip...
- Nu, nu sunt de la ziar, sunt blogăr din ăla, n-am venit să vă cer publicitate. Dacă doriți să stăm puțin de vorbă aș fi mai mult decât încântat.
- ...Bip 
- Ok, aveți idee cine erau ăia care v-au băgat în spital?
- ...Bipbipbipbipbip ...
- Aha, deci știați că erau mascații de la Serviciul pentru Intervenții și Acţiuni Speciale?!
- ... ... ...
- Alo, domnu', mai trăiți?
- ... Bi ...
- Ah, m-am speriat, am crezut că vă pierd. Înțeleg după pierderea temporară a cunoștinței că nu știați. Da, ăia de care v-ați luat erau mascații, dar nu ăia de la Carnaval, ăilalți!
- ... Bipbip... Bip...
- Să înțeleg că vă pare rău. Da, poate pe viitor vă schimbați gusturile muzicale. Pentru că nu cred că alcoolul e de vină la faza asta, am fost și eu beat la viața mea și niciodată nu mi-a trecut prin cap să mă iau de mascați...
- ... Bip ... Bipbip
- Așa e, vă cred, v-a influențat muzica. Cum suna versul? "Cât am lângă mine frații / Nu mi-e frică de mascații?". Sau "Am sabia-n portbagaj / Nu mi-e frică de ultraj"?!
- ...Bip... Bip... Bip...
- Am înțeles. Ok, vă las să vă odihniți. Am înțeles că n-ați făcut plângere! Ce planuri de viitor aveți acum? Vă gândiți să vă cereți scuze, sau plecați din țară?
- Bipbip... Bipbip
- Aha. N-am priceput nimic, dar voi urmări presa locală să văd ce și cum. La revedere și însănătoșire grabnică. Știu că vă doriți să stați vreo 12 ani în spital acum că v-am spus cine erau ăia la care v-ați dat zmeu paraleu, dar asta e, serviciile medicale la Spitalul Mare s-au îmbunătățit foarte mult în ultimul timp, așa că vă pun rapid ăștia pe picioare. Important e să reușiți să rămâneți pe picioare și după ce ieșiți din spital... Succes... Oahahahahaa, haaaaaaaaaaaahahahahaha
- ... ... ... 
- Mai trăiți?
- ... B ...
- Ah, ok...




Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!