.

30 iul. 2013

Căpșunarul și ideea fixă

Cât de zgârcit ești, Felixe?!
 

Eu nu pot să-mi imaginez ce ochelari de căcat avea Felix de le-a căzut lentila aia. Nu pot să dorm de chestia asta. Vă spun sincer că am vrut să mă duc să mă culc și n-am putut! M-am pus în pat, am stins lumina, m-am răsucit, m-am învârtit, nimic, îmi venea în fața ochilor imaginea aia a lu' cu Felix cu monoclu! Nu de alta, dar am avut și eu o pereche de ochelari din ăia și problema e că am dat pe ei exact 5 euro!

Cum dreacu să mai dormi când te bântuie ideea că Felix, turnător la Secu pe vremuri, ditamai mogulul acum, plin de procese în care este acuzat că a furat tot felul de bani, proprietar de vilă care se vede din satelit (tu nu vezi satelitul din vilă, dar satelitul vede vila, atât de mare e căsoiul ăla!) umblă cu ochelari de 5 euro? Cum dreacu să mai dormi liniștit când te gândești că ăla, cu banii lui cu tot, e mai sărac decât mine?! Păi eu am ochelari la care vreau să scot lentila și nu reușesc! Pentru că m-am gândit așa: a dat cu ei de pământ de nervi pentru că l-au chemat ăia la DNA. Ok, am dat și eu cu ochelarii mei de pământ. Nimic! Lentilele la locul lor! După aia am zis că, băh, să vezi că i-a îndoit, i-a strâns în pumn de frică, omului când îi este frică de pușcărie nu mai știe ce face. Nu puteam să ies și să-i dau un șut în cur primului gabor pe care-l întâlneam doar de dragul cercetării științifice, așa că am strâns și eu cât am putut ochelarii, dar nimic, n-a căzut lentila!

După aia m-am gândit că a aruncat cu ei după Badea, după Gâdea, după vreun papagal din ăla care s-a nimerit în fața lui când i-a venit invitația la DNA. Am aruncat și eu în ăia de la televizor, oricum mă enervează aproape toți care apar pe acolo. Nimic, n-a căzut lentila, a sărit un colț de la televizor, dar ochelarii nimic! Înțelegeți acum de ce nu pot să dorm, vedeți cum e?! Pentru că nu mai știu ce experiment să fac și nu mai rămâne decât ce spuneam la început: Felix poartă ochelari de 5 euro de la chinezi!!! Și asta explică multe, se știe că ochelarii proști îți strică vederea, îți afectează creierul. Dacă Felix poartă ochelari de doi lei de când se știe e normal să facă tot ce-a făcut până acum: turnătorie, șantaj, dezinformare etc. Și dacă e așa să vedeți că scapă de pârnaie pe motiv că nu e în deplinătatea facultăților mintale din cauza ochelarilor de extrem de proastă calitate! Uitați-vă la Năstase: Burberry, tablouri, cărți... la pârnaie! Becali: ceas de aur, Maybach... pârnaie! Ăștia n-au avut cum să scape pentru că erau sănătoși la cap! Nici judecătorul ăla nu-i tâmpit, a judecat corect: domnule, ai bani și ți-ai luat lucruri scumpe înseamnă că ești sănătos la cap și poți merge la pușcărie! La Felix e logic că o să spună: domnule, ai bani și ți-ai luat ochelari de căcat înseamnă că ești tâmpit la cap, deci nu poți suporta regimul carceral...

P.S.: E o teorie, nu înseamnă că acum pot să dorm liniștit! Nici nu cred că mai dorm în noaptea asta, trebuie să rezolv într-un fel problema asta, nu se poate altfel. Acum na că mi-a mai venit ceva în cap: nu cumva s-a bășit pe el la televizor pentru că-l strângeau pantalonii? Băh, să nu spuneți acum că ăsta e atât de zgârcit încât umblă și acum cu pantalonii primiți cadou acum 20 de ani de la Secu care-l strâng de nu poate să se țină! Ești zgârcit, Felixe?!



2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!