.

10 iul. 2013

Căpșunarul și Festivalul

Ca să vă râdeți și voi pe ziua de azi

Festivalul Antic Tomis este un eveniment cultural-istoric care valorifica istoria si vestigiile antice specifice zonei Constanta prin activități de arheologie experimentala. Evenimentul este organizat de Asociatia pentru Dezvoltare si Promovare Turistica Litoral-Delta Dunarii si SC Groove Hour SRL Constanța cu sprijinul Consiliului Județean si al Primăriei Municipiului Constanța, iar evenimentul se desfășoară timp de 3 zile, în Constanta, în perioada de vârf a sezonului estival.

Anul acesta Festivalul se va desfășura în perioada 16-18 august. Romani, daci, vine lume din Bulgaria, din Polonia, de peste tot, ateliere, parade, demonstrații militare, proiecție de film la Arenele Tomis (da, fostul cinematograf), sesiune foto pe Faleză, de toate. Puteți cumpăra deja echipament de pe site-ul festivalului, toate sunt făcute manual de oamenii din zonă (deci nu China și alte prostii).

Ce să vă mai spun, există deja site și pagină Facebook, se va scrie în ziare, se va face publicitate la televizor, la radio, peste tot. Eu n-am ajuns anul trecut, dar anul ăsta sper să merg. Cică anul ăsta o să fie mai tare ca anul trecut, iar la anu' o să fie mai tare decât anu' ăsta. Bun, cam asta a fost, nu cred că mai are rost să vă bat la cap pentru că oricum voi reveni asupra subiectului. Ah, v-am spus că o să vă râdeți și voi pe ziua de azi, nu-i așa?! Îmi cer scuze, am uitat... Na:
Spunea cineva prezent că nu merge fes de dac cu țol de roman! Eh, pe dreacu nu merge... Cum să nu meargă? Păi noi nu suntem daco-romani?!

3 comentarii:

  1. Neaparat o sa fiu acolo ! Multumesc ca ai anuntat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bannerul cu 3 monede de aur in el face cat tezaurul de la rusi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am făcut pentru că n-au mers codurile de la alea oficiale... se pare că la mine nu merge nimic oficial:)

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!