.

11 iul. 2013

Campanie de bresă (că e blog)

O nouă Asociație de unul singur ia naștere la Constanța

ANLAIC a luat naștere la Constanța. Este un vis mai vechi de-al meu devenit realitate. În timp ce alții luptă împotriva gazelor de șist, împotriva aurului, împotriva lui Băsescu, împotriva a tot felul de prostii eu mi-am văzut visul cu ochii și am înființat ANALIC-ul. După cum v-am spus m-am asociat de unul singur, dar dacă mai sunt și alții care doresc să se asocieze cu mine să mă strige că ies eu la geam...

Planul pe termen scurt este scurt, pe termen mediu e mediu, iar pe termen lung nu m-am gândit încă (dar s-ar putea să fie lung, mai mult ca sigur!). Trebuia făcut ceva pentru că nu se mai putea sta așa fără să se facă nimic. Pe bune, m-am acrit, de când m-am întors în țară nu mai scap de el... Ok, nici înainte să plec din țară nu scăpam, dar parcă acum e prea de tot, e prea ca la țară. Ah, nu v-am spus despre cine este vorba? Nț, nț, nț, am uitat, vă rog să mă scuzați. Eram atât de prins că nu mi-am dat seama: cabanosul! Este vorba despre cabanos, iar ANLAIC înseamnă Asociația Națională de Luptă Acerbă Împotriva Cabanosului...

A trebuit să fac ceva, nu se mai putea. Cabanosul ăsta e peste tot, fraților, e ca coiotul ăla din Hot Shots! Iei o pizza pac, cabanos, iei o tochitură pac, cabanos, iei mazăre pac, ați ghicit, cabanos. Dă-o-n cârnatul meu de treabă, chiar mi-a ajuns cabanosul ăsta până la os cum se zice. M-am săturat, nene, nu mai vreau să văd cabanos în viața mea. Ok, unii dintre voi o să spună că în prăjituri și în ciorbă nu se bagă cabanos, dar eu vin și întreb: sunteți atât de siguri?! Sunteți voi siguri că nu folosesc ăștia cabanos pisat, extract de cabanos, zeamă de cabanos ca să facă prăjituri și ciorbă? Eu nu mai bag mâna-n foc pentru nimeni, nu mai cred nimic. Nu m-ar mira ca un E din ăla de pe etichetele produselor să fie în realitate cabanos. Ei spun că conservant, că colorant, că că, dar cine-i mai crede... 

M-am gândit să organizez chiar și un referendum ca să dăm jos cabanosul. Sunt sigur că ăștia care au restaurante vor încerca să-l boicoteze, parcă văd că 7,4 milioane de români vor cabanos, o să apară Ghișe cu tricou din ăla cu "Vreau cabanos", toate prostiile. O să vedeți la televizor dansul cabanosului, producătorii de cabanos vor intra în greva foamei și vor mânca exclusiv numai cabanos, Antena 3 o să invite toți specialiștii în cabanos de pe glob, UE o să solicite respectarea drepturilor cabanosului, toate alea, dar pe mine nu mă interesează, eu vreau să lupt până la capăt împotriva acestui produs de doi lei care mă enervează de nu vă spun. Repet, cine vrea să lupte să intre în ANLAIC și să se asocieze cu mine. Cum mă recunoașteți? O să mă recunoașteți imediat pentru că sunt singurul p'acolo...

P.S.: Am mai auzit una, ofertă la sandwich cu... cabanos, 10 lei. Ce v-am spus, peste tot, peste tot numai cabanos.

2 comentarii:

  1. Gata. Cand oi scapa de la munca imi iau un kil de cabanos. Si o sa rad in timp ce-l mananc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Rau te-a suparat cabanosul asta ! :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!