.

23 iul. 2013

Atenție la neatenție

Schimbați semnul ăla că nu e ok!

După cum știți și după cum am aflat și eu mai târziu (am avut treabă, ce pulii mei!) s-a lansat PIMP! Nu, pardon, s-a lansat PMP! Am văzut și eu la știri cum vorbeau oamenii ăia, cum spuneau ei acolo că vor face, vor drege. Pe mulți îi știam din partea aialaltă, dar dacă Frunzăverde a ajuns să ceară suspendarea lui Băsescu nu mă mai miră nimic.

Nu am nimic de comentat la faza cu numele. PMP se poate confunda cu pimp, cu pompă, cu pămpă, dar doar dacă ai chef să faci caterincă! Dacă ești om serios o să pronunți pemepe sau, în unele cazuri, peempe. Da, e mai greu decât peleme, pedele, penele sau pesede, dar în timp o să ne obișnuim. Unde am eu de comentat e la semnul electoral. Aici e grav, fraților! Ce-am văzut azi e riscant, partidul riscă mult cu semnul ăla și mai ales cu gestul lui Papahagi. Vă spun un sigur lucru: Samsung n-a scăpat! Exact, Apple nu glumește când e vorba de chestii din astea. Pe ăia de la Samsung i-au dat în judecată pentru niște colțuri, imaginați-vă ce-o să facă cu voi când o să afle că le-ați furat semnul. Nu, nu încercați s-o dați cotită, l-am văzut cu ochii mei pe Papahagi când a mușcat din măr și i-a îndemnat și pe alții s-o facă!!!


Nu știu cum o să se termine toată treaba asta, dar nu e ok. Au ăia avocați la Cupertino de nu aveți voi membri în partid. Să sperăm că astăzi n-a stat nimeni să se uite la televizor să vă vadă, dar vedeți că mulți românii sunt turnători încă din școala generală și parcă văd că aude Tim Cook ăla ce s-a întâmplat. Eu zic că mai bine schimbați semnul și gata. Dacă vreți neapărat să puneți un fruct alegeți căpșuna, eu nu vă dau în judecată. Sau para mălăiață, sau caisa! Sau puneți niște legume, niște verze... Da, puneți trei verze ca să moară pesediștii de oftică. Nu vă pot da în judecată pentru că varza nu e trandafir așa cum plopul nu face micșunele. Sau puneți ceva mai modern, nu știu, un avocado, o papaie, o arahidă, pulii mei, dar nu măr mușcat, asta nu...

P.S.: PLM salută lansarea PMP și își cere scuze că a înțeles că este vorba despre PIMP. Hai, din decembrie se naște moștenitorul și mă las de prostii, o să scriu despre desene animate, despre jucării, mai suportați-mă puțin...



3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!