.

12 iun. 2013

Căpșunarul și hârtia

Cică suntem avansați...

Deci, fiți atenți aici la mine ce râs și circ. Băh, deci iei o hârtie de la un om, bagi tot ce scrie în hârtie aia pe calculator și după aia ce credeți?! Exact, bravo, listezi hârtia și i-o dai omului înapoi:))))

Nu-i așa că rasa umană este cea mai distractivă rasă din Univers? Lasă-i dreacu de copaci, dă-l naiba de mediu înconjurător, nu asta e problema, dar prostia asta mă dă pe spate. Băh, dar chiar nu se poate face ceva cu toate hârtiile astea, chiar nu se poate renunța la aberația asta în 2013? Să plimbi ca boul o hârtie, să stai la coadă și să pleci cu altă hârtie... Dă-o dreacu, dacă nu suntem cei mai imbecilă rasă suntem cu siguranță cea mai inutilă. Să nu săriți, că aici nu e vorba doar despre români, peste tot e la fel. Poate v-am mai povestit cu depozitul ăla de 5000 de euro pe lună (chirie) în care o societate italiană își ținea... exact, ați ghicit, dosarele pline cu hârtii! Bine, nu era vina lor, așa e legea și la ăia, trebuie să păstrezi hârtiile alea vreo 5 ani.

Nu știu, cred că ăla care a inventat computerul se răsucește în mormânt când se uită la noi. Pe bune, am văzut birouri unde nu mai are loc computerul de atâtea hârtii! Unii povestesc că aveau câteva hârtii pe birou, aveau loc de cană de cafea, de telefon, de pix, de orice. Într-o zi le-a luat șeful lor computere și din ziua aia numărul hârtiilor a crescut în așa hal încât au trebuit inventate automatele de cafea, pentru că de cană nu mai era loc.

Mă duc să-mi iau pachetul de țigări din geantă, sper să-l găsesc pentru că geanta e plină de hârtii. Poate mă las de fumat, că de hârtii n-am cum...



3 comentarii:

  1. Lasa-ma ca in 2009 la administratia financiara a sectorului 6 in Bucuresti erau ingropati in dischete, ca stik-uri nu le permitea programul

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem lasi,robi hârtiilor....Dar mai sunt specimene mai avansate ca d-ta care stiu ce vor....
    Ma bucur ca popularizezi asemenea lucruri...Poate mai deschizi mintea unora!!!
    si daca totusi se trezeste unul sa le explice altora, si sa le spuna despre ce este vorba, este ocolit, in cel mai bun caz, sau este catalogat drept... nebun. Daca am avea mintea de pe urma, ne-am da seama ca e cel mai bun moment de a ne elibera de asemenea functionari publici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru economia de spațiu recomand hârtia inginerica, sul!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!