.

22 mai 2013

Scriu și la comanda clientului

M-a întrebat cineva dacă scriu despre RATC Constanța

Mă doare la bască de greva RATC-ilor, sau poate nici acolo. Dar m-a întrebat cineva pe Facebook dacă nu scriu despre greva lor, sau măcar despre controlori, sau despre ceva cu autobuze. I-am zis că nu scriu, deci e clar pentru toată lumea că l-am mințit. Sincer nu scriam, dar l-am văzut vreo 10 secunde pe directorul general al RATC și m-am enervat. Omul spune cam așa: șoferii au dreptate să facă grevă, dar salariile nu pot fi mărite decât dacă se face profit! Excelent, superb, omul merită să fie director general, îmi place. 

Dar nea' Ovidiu Cristian a uitat să spună ceva! Eu știu că el știe foarte bine acest lucru, nu trebuie să i-l spun eu, dar mai mult ca sigur a uitat să-l specifice: RATC-ii nu pot face profit pentru că nu merge nimeni cu ei! Adică merge, dar ăia care merg merg pe gratis, sunt subvenționați! Mazăre a avut nevoie de votanți, iar votanții o votează și pe Moartea dacă le promite ceva gratis! Acum multă sănătate și putere de muncă, trebuia să faceți grevă înainte de alegeri, să transmiteți un semnal aleșilor că v-ați săturat de cărat mocangii și vreți să transportați și voi lume care-și plătește biletul întreg (excelentă treaba aia cu 5 lei/24 de ore pe toate liniile!). Și mai trebuia să faceți grevă când au fost cumpărate caricaturile alea de autobuze (dacă stai în spate îți crapă creierul și inima în tine de la trepidațiile alea!)

Așa că nu am ce să scriu. Din partea mea să rămâneți cu 1200 pe lună până vă măresc eu salariile. Oricum, directorul vostru a spus bine, salariile se măresc doar atunci când există profit, când produci cum ar veni! Așa că vă urez succes, de azi am mașină, mă doare la bască. Îmi pare rău doar de oferta aia cu 5 lei/24 de ore, dar dacă rămân iar fără mașină și terminați greva o să mai apelez la voi! Eu zic s-o terminați că oricum nu obțineți nimic, sper că realizați. V-am spus, ați dormit 23 de ani, acum v-ați trezit degeaba... Vă puteți culca la loc pentru că nu s-a schimbat nimic, noapte bună!


Deci ăștia din tabel și cu mine mai merg cu RATC-ul! De la un singur plătitor de bilet de unde dreacu profit?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!