.

17 mai 2013

Nu trebuie să vă speriați

Chimicalele de pe nava Flaminia sunt folositoare!

Doresc să urez un bun venit din prora navei Flaminia! Nu se spune așa? Deci eu sunt constănțean, dacă nici eu nu mai știu urările marinărești... Hai, terminați cu prostiile că știu eu mai bine cum se urează bun venit unei nave ca asta. Au mai fost nave de genul ăsta pe la noi, dar poate voi nu aveți de unde să știți. Eu știu pentru că am avut în mână un dosar de la Secu în care era vorba despre ce și cum prin șantierele navale de la noi... Dar nu ăsta e subiectul serii, dosarul e vechi, de pe vremea când lucram în presă. Cred că nu l-a mai citit nimeni în afară de mine (și încă cineva) pentru că văd că implicații sunt bine mersi și în ziua de azi.

Ce vreau eu să vă spun este altceva. Au început să-mi vină idei, tot felul de idei, nu știu de unde-mi vin ideile astea dar îmi vin! Și aseară mi-a venit una, iar acum mi-a venit alta de când cu nava asta. Nava nu a fost primită în alte părți pentru reparații pentru că e plină de rahaturi poluante și pentru că alții sunt scumpi. La noi nu contează ce transporți pentru că avem oameni care, pentru suma necesară, văd acadele în loc de chimicale! Conform spuselor prefectului de Constanța (îmi pare rău dar nici numele nu i-l rețin, atât de cunoscut e) nava nu reprezintă absolut nici un fel de pericol pentru constănțeni! Reprezintă pentru prahoveni, care au refuzat să se ocupe de epurarea apelor uzate de pe Flaminia, dar pentru constănțeni nu e problemă. Ok, știu ce veți spune, după ce sumele necesare vor fi depuse acolo unde trebuie nu va mai fi nici un fel de pericol nici pentru prahoveni, dar asta e treaba lor, noi nu ne putem băga...

Așa, să revenim la idee! Vă spuneam că iar mi-a venit o idee imediat cum nava Flaminia a primit aprobarea să intre în Port. Ideea mi-a venit atunci când am aflat că nava e plină de chimicale! Păi băh, ia gândiți-vă voi unde vom avea nevoie în curând de chimicale? Aha, bravos națiune, ați văzut că v-ați prins?! Exact, la Vamă, la gazele de șist vom avea nevoie de ele! Oricum, noroc cu mine, cred că vreau câteva acțiuni la Chevron pentru treaba asta! Nu de alta, dar parcă văd că mă trezeam cu chimicalele de pe Flaminia la mine la tomberon în loc să fie folosite cu cap...

P.S.: Dacă prefectul Constanței și Gândul (citiți articolul din Gândul să vedeți ce poveste de dragoste acolo) n-au câștigat absolut nimic din afacerea Flaminia sunt niște fraieri. Nu de alta, dar pe vremea când aveam eu dosarul ăla pe mână alții câștigau! Bine, pe vremea aia nici nu era criză :))))

Poza am furat-o de prin Replica, dar ce mai contează în ziua de azi...

3 comentarii:

  1. Bine de tot!
    Acadele...acadele...acadele avem!


    E cam trist și totodată revoltător...Acești neica-nimeni pun în pericol sănătatea ți integritatea unor oameni ce nu-și imaginează cam cât ar fi fost șpaga pentr acostarea în port a navei Flaminia...
    Ar trebui să se sesizeze și ceva organizații de protecție a Mediului, nu de alta dar prea e liniște și pace...
    Și, băieții deștepți, cu chimicale nenumărate pot să facă buzunarul gros...
    Mi-a mers la inimă acest articol, ținând cont că am ceva simpatii pentru natură, pentru ecologie în general!
    Dar, retoric întreb...când om scăpa de acest adevărat cal troian plin de chimicale?
    ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi ce să mai scapi... gata, s-au semnat hârtiile, s-au luat șpăgile, e totul ok, nu mai scapă nimeni!

      Ștergere
  2. Cred că dentiştii constănţeni sunt în culmea fericirii !
    Cu atâtea acadele sigur vor avea o mulţime de clienţi ! :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!