.

17 mai 2013

Căpșunarul și Tchibo

Nu beau cafea de la ei, dar o să beau... Promit!

Am văzut o reclamă la Tchibo care m-a făcut să spun: "ha, ce chestie!". Eu spun foarte rar "ha, ce chestie!" așa că vă dați seama că este vorba chiar despre o chestie. Băh, fiți atenți aici ce vă propun eu după ce am văzut reclama de la Tchibo. Ba nu, stați așa mai întâi să vă explic în ce constă reclama:
Ah, v-ați prins singuri sau trebuie să vă explic? Deci observați voi cum scrie acolo, că Tchibo este furnizor al Casei Regale a României? Hehehe, ce chestie, nu-i așa?! Exact, bravo, la asta m-am gândit imediat după ce am văzut reclama: așa cum femeia bea Evian pentru că-i place lu' Maddona, cum bărbații se rad cu Gillette pentru că se rade Chivu și cum casnicele își cumpără oală din aia minune pentru că Bahmuțeanca are 12 în casă, așa m-am gândit eu să consume lumea în funcție de culoarea politică! 

Ești monarhist? Ok, cafea Tchibo! Ești pedelist? Excelent, atunci pliculețe de ness pentru că suntem în opoziție și nu avem bani nici de site! Ești de la USL?! Nasol, dar bine pentru tine pentru că-ți poți permite încă 2-3 ani cafea de cea mai bună calitate, din aia mai întâi înghițită și după aia căcată de nu știu ce șobolan și care se vinde cu 70 de euro ceașca. Cum se numește? Kopi Luwak, așa, Kopi Luwak (să-mi notez că poate ajungem iar la putere și apuc și eu să beau!).

Nu vi se pare bună ideea mea? Mai mult, eu aș merge mai departe, să se facă tricouri ca la fotbal, cu sponsori! Ești monarhist îți pui acolo cine te sponsorizează, ce parteneri media, vreo fundație, oengeurile trecute pe chilot (scris mai mic, așa, să nu se vadă de la distanță să se prindă fraierii)... Ești de la USL la fel! Ok, dacă ești de la USL îți dai seama ce tricou îți trebuie, nu?! Tricou rochie, că trebuie spațiu pentru toți sponsorii pe care-i are USL-ul zilele astea. În plus trebuie trecute numele celor 7,4 milioane de români, etc

Cel mai mișto e dacă ești de la PC! La ăia poți să-ți pui doar un tricou din ăla de sală, din ăla până la burtă. La ei e simplu, singurul nume care are voie să apară este Voiculescu și atât. Eventual Fundația Dan Voiculescu, dar deja ne complicăm... Ce spuneți? Dacă ești de la PDL ce tricou trebuie? Păi PDL de unde sponsori zilele astea. Nu vedeți că o șterg toți, se redescoperă toți din punct de vedere politic, care liberal, care dan diaconescian, care pesedist de mic copil... La PDL fără tricou, niște bretele cu pantaloni scurți și gata. Și pe pantaloni un loc pentru sponsor, de închiriat, pentru informații sunați la...

P.S.: @Tchibo: am glumit să știi, n-o să cumpăr niciodată cafea de la voi. Poate am cumpărat, nu mai țin minte, dar dacă e așa cred că o să trec să-mi dați banii înapoi. Nu de alta, dar să știu că beau aceeași cafea cu Mihai mă apucă nervii... Eu nici Evian nu mai beau de când am aflat că-i place lu' Madonna, serios!

2 comentarii:

  1. Daca casei regale ii place Tchibo n-au decat sa bea cat vor. Ma indoiesc ca Mihai la varsta lui bea cu stacana! Asa ca de mare afacere e ?

    Eu beau ness Jacobs! La pliculet ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca cineva a luat in ,serios` aceasta problema.Ai un like :D

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!