.

29 mai 2013

Căpșunarul și cireșele

Acum, chiar acum m-am întors din piață!

Nevastă-mea se simte rău și are pofte, aia e. Eu mă simt bine, dar cum este și vina mea trebuie să mă conformez și să mă duc să iau una, alta, în funcție de pofte. Azi mi-a dat comandă de cireșe. Ok, unde să te duci după cireșe decât în Piața... Exact, bravo, Cireșica!

Ajung în piață și încep să mă benoclez pe acolo. Nu prea mă pricep, pentru mine e tot aia, tot fructe. Nu știu care sunt de România, care sunt de Polul Nord, habar nu am. Mă duc la una și văd două feluri de cireșe, un fel la 6,50 lei/kg și unul la 8 lei/kg. Băh, poate nu mă pricep, dar prea erau la fel cireșele astea!!! Am zis hai să întreb că așa mai aflu și eu ceva nou pe ziua de azi:
- Bună ziua
- Bună ziua
- Care-i diferența între cireșele astea?
- Nu-i nici-o diferență...
- Păi cum nu-i? Este!
- Păi nu este...
- Păi cum nu este când unele sunt 6,50 și celelalte 8?!
- Păi dumneata nu-ți dai seama?
- Nu!
- Păi dacă nu-ți dai seama... E vorba de calitate! Eu așa zic, că e o diferență!
- Păi eu n-o văd! Explicați-mi și mie că eu nu reușesc să înțeleg! Eu vreau să cumpăr din astea de 8 lei, dar explicați-mi care-i diferența față de astea de 6...
- Păi este o diferență dacă vă uitați bine!
- Îmi pare rău, eu nu văd absolut nici un fel de diferență... Chiar nu puteți să-mi explicați?
- Păi ce să-ți explic?! Asta e...
- Sunt confuz, îmi pare rău...
- Eh...

Am plecat și am cumpărat de la altcineva, tot cu 8 lei/kg. Băh, măcar astălaltă avea un singur fel de cireșe, 8 lei și cu asta basta! Între noi fie vorba eu mi-am dat seama ce-a făcut fraiera: le-a sortat pe alea mai coapte de alea mai așa, dar cum toate erau cam la fel diferențele erau minime. Sincer mi-a părut rău că n-am luat, dar eu când văd un om atât de prost îmi piere cheful de el (chiar dacă, trebuie să recunosc, era singura persoană care a făcut un lucru bun în toată piața aia: a sortat produsul și a diferențiat prețul).



2 comentarii:

  1. Azi sunt la Tecuci si am mancat cirese din copac ! :P

    RăspundețiȘtergere

  2. Pe viitor ar trebui instruiți și selectați și vânzătorii de cireșe!
    Așa, ca pentru posteritate nu doar o simplă statistică!
    p.s
    Educația o capătă fiecare sau se șlefuiește! Dar la vânzătoare nu prea se aplică regula asta...
    =))))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!