.

18 apr. 2013

N-am mai râs în halul ăsta de la Revelion

Nu mai pot, nu mai pot să respir...

Băh, n-am mai râs în halul ăsta de la Revelion. Să-mi trag una dacă nu m-am pișat puțin pe mine de râs, o picăturică acolo, nu mult. Deci, fiți atenți aici ce știre am citit pe Digi 24.ro. Băh, stați așa să-mi revin că am lacrimi la ochi și nu văd ce scriu... Gata, hai că vă zic acum: deci a avut loc o simulare cu teroriști, cum s-ar proceda dacă vin teroriștii, pulii mei, știți și voi ce înseamnă o simulare. Lucrurile au fost serioase, pe lângă România s-au mai făcut simulări în 8 state europene, au participat toți ăia, miliție, poliție, antitero etc. Nu nu-i de râs încă, stați așa, aveți răbdare... Oaaaaaaahahahahahahha, nu mai pot, nu mai rezist, aaahahahahahahahaa!

Băh, deci :)))))) fiți atenți ce scenariu a fost la noi:)))))))))))): Un apel primit la 112 anunţă că o grupare teroristă ar fi luat 23 de ostatici aflaţi într-un autobuz. Nimic de râs aveți dreptate, dar fiți atenți acum, cică exerciţiul tactic le-a dat o problemă suplimentară forţelor de ordine: răpitorii ar cere câte un milion de dolari pentru fiecare om eliberat!! Oaaaaaaaaaahahahahaha, nu mai pot, iar m-am pișat puțin pe mine, nu mai rezist, luați-mă din fața computerului sau închideți site-ul lui Digi 24:)))))))))))))) Băh, nebunilor, când ați mers ultima dată cu autobuzul? Voi aveți habar cine merge cu autobuzul în România? Cine dreacu dă 23 de milioane de dolari pe 11 babe și 12 moși? Dar cine dreacu e atât de tâmpit să ia ostatici așa ceva?! În plus că la noi nici nu apucă! Dacă boul de terorist nu-și cumpără bilet să vezi scandal cu alea, cu controloarele!:))))))))))))))))))))

Cum e, băh, să fii terorist și să te urci în 43 să iei ostatici? Bine că n-au făcut simulări cu maxi-taxi, că am impresia că leșinam de râs... Hai, gata cu panarama, să încercăm să fim serioși pentru că problema terorismului este una cât se poate de serioasă... Oaaaaaaaaahahahahaha, auziți, dar la simulări cu CFR-ul nu v-ați gândit, să stea teroristul vreo 3 zile înzăpezit cu trenul pe undeva pe câmp? Oaaaaaaaaaaahahahahahahahaha, nu mai pot, nu mai pot...

5 comentarii:

  1. Cu ce ti-au gresit teroristii tie ca sa le doresti o soarta atatat de cruda ! :)
    Eu, de exemplu, am stat inzapezit pe undeva pe langa Faurei, cam 17 ore, in tren fara caldura !
    Cand batea vantul in rafale era ca in timpul cutremurului din '77.
    Ai tu inima sa expui un terorist unei asemenea situatii limita ?

    Sau vorbind de controloarele din Constanta ? Vrei sa scrie toata presa internationala ce femei avem pe aici ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. am scris deja despre controloare, le-am și înjurat (și pe ele și pe șofer și pe toți ăia din autobuz:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La faza cu CFR-ul ai fost belea... =))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa recunosti ca au ales bine sa urce teroristii in 43....sa fi incercat sa-i incarce intr-un 310 cand pleaca de la gara ...acolo sa fi vazut pe unde-i indesa :))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!