.

22 apr. 2013

Căpșunarul și suta...

... de mii!!!

100000! Am făcut și eu peste 100000 de omenire care a intrat pe blog. Nu mă întrebați cum pentru că oricum nu vă spun. Nimeni nu vă spune cum a făcut prima 100000, de ce v-aș spune tocmai eu?! Nu are importanță dacă e mult sau puțin, important este că trebuie să mulțumesc unor oameni și unor site-uri (tot oameni și astea) care au contribuit (care a împins cu genunchiul, care a mai împins cu pieptul, fiecare cum a putut) la atingerea acestui prim obiectiv. Ce-și dorește blogul în viitor? Ca măcar un extraterestru adevărat
să devină cititor fidel... Ar fi o mare realizare, trebuie să recunoașteți!

Hai, s-o luăm pas cu pas ca să nu uit pe cineva: în primul rând mulțumesc constănțeanul.com, adică Vali Coman care mi-a zis: "de ce nu-ți faci, băh, un blog?!", după aia Beni Goace de la Kamikaze, care mi-a mai explicat și mie cum se face ca să arate cât de cât (Beni are și parola, dacă intră și vă înjură nu răspund eu). După aia bejeus.com, cristi.mirea.eu, toateblogurile.ro, polimedia.us (nu știu cine sunt cei care mi-au băgat acolo o sacoșă de link-uri, dar le mulțumesc) pentru toți cititorii pe care mi i-au trimis, după aia tuturor prietenilor mei de pe Facebook, Twitter, Google+, mulțumesc e-reporter.ro, kmkz.ro și iar constănțeanul.com pentru faptul că au preluat (știu că mai sunt și alții, le mulțumesc și lor) sau m-au lăsat să scriu materiale pe site-urile lor, mulțumesc adevărul.ro pentru că m-au dat la ziar, mulțumesc lui Beni Goace (din nou), Dragoș Anastasiu, Corina Martin, Iulian Urban și Sebastian Bodu pentru că au acceptat să-mi răspundă la întrebările extraordinarelor (pentru mine!) interviuri online, mulțumesc celor care au furat pozele trucate de mine și le-au pus pe unde au apucat ca fiind ale lor (e adevărat că și eu am furat originalele de la alții, deci mulțumesc și celor de la care le-am luat), mulțumesc celor care m-au apreciat, mulțumesc celor care m-au înjurat, celor care au crezut ce spun, celor care au râs de ceea ce spuneam, celor care n-au avut nici-o reacție, celor care au citit blogul noaptea pe la 2-3, celor care l-au citit dimineața la cafea (sau la serviciu, în timpul programului!), celor care mi-au dat like, celor care m-au banat pe Facebook, celor care... Știți ce, sunteți prea mulți, dacă stau să mulțumesc la toată suta de mii nu mai terminăm niciodată!

Ah, mulțumesc Teatrului Național de Operă și Balet Oleg Danovski și mulțumesc Horeca Expert! Aici e mai delicată treaba, trebuie să le mulțumească și cei care au câștigat sau vor câștiga concursuri cu premii oferite de aceste două personalități... juridice! La Horeca Expert o să câștige cineva acum, la TNOB s-a câștigat deja... Au văzut Dan și Corina spectacol? Au văzut, ce pulii lor...

Ce mai e? Ok, știu că au mai rămas... Ah, băi Google, ție să-ți mulțumesc sau nu? Hai că-ți mulțumesc și ție că doar îmi ții blogul moca p'aicea. La faza cu AdSense mi-ai tras-o, dar nu mă supăr eu pentru banii ăia, lasă...

Gata, am transpirat, nu mai pot. Le mai mulțumesc tuturor celor care mi-au dat subiect de scris, le mai mulțumesc și ălora de la ziarele românești și străine care mai scriu și chestii mișto și lu' nevastă-mea pentru că e nevastă-mea, normal.

P.S.: Gata, în pulii mei! Ba nu! Aoleu, uitam ce-i mai important: băh, trebuie să mulțumesc celui/celei/celor care caută, de doi ani la rând aproape în fiecare zi, "cur păros"! Fraților, e locul doi la căutări după Mamaia, să dea dracii:)))


CONCURS CU PREMIU! Detalii pe Facebook, îmi pare rău pentru cine nu are cont acolo...


Top de top...
 
Despre chestia asta o să vă povestesc eu la timpul potrivit... Asta dacă nu v-ați dat seama deja:) Ah, dacă aveți plăcerea să participați aveți grijă să dați telefoanele pe silence!

7 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!