.

8 apr. 2013

Căpșunarul și mâncatul

Ai hev a drim (altul)

Nimic nu mi se pare mai tâmpit pe lumea asta decât mâncatul. Da, știu că o să săriți pe mine că sunt nebun, că sunt cu capul, dar dacă citiți până la capăt o să vedeți că am dreptate. Din păcate trebuie să mănânc și eu, n-am ce face, nu există încă altă modalitate de a-mi umple stomacul, dar sper din toată inima că o să apară și pastilele alea la care tot visez eu de prin 80 și ceva, atunci când am văzut pentru prima dată, într-un Neckermann, o pastilă magică: o pilulă care conținea exact ceea ce conține un pește întreg! Extraordinar! Din păcate a venit revoluția lu' pește și n-am mai văzut nici un Neckermann de atunci. 

Dacă aveam pastile din alea nu mai aveam bucătărie! Eh, ce spuneți de asta, nu-i așa că-i tare? Din două camere plus bucătărie aveam 3 camere. În bucătărie îmi făceam eu cameră de joacă, de exemplu! Frigiderul îl puteam muta în sufragerie și gata, spațiu suplimentar asigurat! Dacă nu era mâncarea asta nu mai avem gunoi de dus în fiecare zi, nu mai existau vase de spălat, nu mai existau chiuvete de curățat, nu mai exista miros de prăjeală, nu mai consumam ulei, nu mai stăteam la coadă la alimentară, mă durea la bască de butelii, de mobilă de bucătărie, de toate prostiile astea! Ieșeam la grătar și nu mai stăteam în fum! Mergeam la restaurant și masa era tot timpul liberă pentru pus telefoane și țigări... Ce minunat, ce frumos. 

Să fie așa: pastila albă pentru pâine, pastila roșie pentru carne la grătar (sau neagră, pentru ăia care vor mai ars), pastila roz pentru pește, pastila verde pentru salată... Nu mai trebuie să-l deranjezi pe unul sau pe altul să-ți dea sosul, să aducă puțină pâine că s-a terminat, să te înțepi cu oasele de la pește prin toată gura, să te îneci cu zgârciul de la carne, să-ți iasă firmiturile pe nas și multe alte prostii din astea. Nici farfurii nu-ți mai trebuie! Inviți pe cineva la tine la masă și-i dai direct cutia! Își ia omul ce pastilă vrea de acolo și gata! După aia ai timp să stai la bârfă, nu se mai întâlnește situația aia de rahat în care toți stau pe șezlonguri și unul stă în picioare să răsucească carnea pe grătar, sau prin bucătărie să facă ciorba. Și poți vorbi și cu gura plină (asta în caz că pastila e din aia care se suge)... 

Eh, nu-i așa că am dreptate? Nu-i așa că... Ce? La ce-mi mai trebuie frigider dacă vreau pastile în loc de mâncare? Păi cum să n-am nevoie de frigider? Păi berea, gheața pentru whisky, înghețata unde să stea? Eu am zis că nu-mi place să mănânc! 

P.S.: Și înghețata, normal! Păi ce, unde ați mai văzut voi pastile la cornet sau pe băț? 


Miracol!!!

3 comentarii:

  1. Păi eu care apreciez nu neapărat mâncarea în sine ci aranjamentul apetisant din farfurie a grătarului garnisit cu tot felul de alte bunătăţuri.... Io, ce mă fac cu pastilele alea? Ah, şi nici vinul nu mai e de folos, parcă-şi pierde din savoare, aşa pe stomacul gol... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aranjamentul se va face pe culori! va trebui să știi să asortezi pastilele... de exemplu n-o să meargă pastilă albastră lângă aia roșie, chestii de genul ăsta;)

      Ștergere
  2. Înţeleg că nu te uiţi la MasterChef ? :))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!