.

12 mar. 2013

Căpşunarul + USL = Love

Am greşit când am spus că nu-mi place Ponta şi Crin

Băh, o autocritică la timpul ei face cât... Nu ştiu exact cât face, dar sunt sigur că este binevenită, mai ales după ce am ascultat declaraţia lui Ponta când se ţinea, ieri, de mână cu ăla de la BEI. Poate voi nu vreţi să învăţaţi nimic din istorie, dar eu nu vreau să fiu ca voi. Pe mine nu mă interesează s-o fac pe eroul într-o ţară de doi lei plină de pupincurişti! Treaba voastră, dacă vreţi să vă pună cineva în ramă e ok, pe mine chiar nu mă interesează.

Deci, nu mă mai interesează UE, nu mai vreau să ştiu de Euro, trăiască prietenul Putin, cea mai tare televiziune este Antena 3, Mircea Badea e minunat şi, cât de curând, cred că o să încep să mă uit la telenovele şi să ascult manele. Repet, voi puteţi face ce vreţi, nu încerc să vă conving de ceva, din contră. Voi continuaţi să faceţi mişto de Ponta, de domnul viitor preşedinte, de cine mai vreţi voi. Eu nu mai fac şi regret că am făcut-o până acum. Îmi pare rău, domnule Voiculescu, nu mi-am dat seama, am fost un prost.


Cum am spus nu vreau să vă conving de nimic, dar vreau să vă aduc aminte ce a declarat cel mai bun prim ministru pe care l-a avut România... Pardon, pe care-l are: Victor Ponta. Domnia Sa a declarat că, mulţumită banilor ce urmează să vină de la BEI, FeMeI şi de pe unde vor mai veni, se va începe construirea Canalului Bucureşti-Dunăre-Marea Neagră-Marea Mediterană!!! Eh, pe cine credeţi voi că o să trimită USL-ul la Canal? Pe unul ca mine, care iubeşte USL-ul de mic?! Pe unul ca mine care gândeşte şi realizează că Băsescu este vinovat pentru toate relele din ţara asta? Pe unul ca mine credeţi voi că o să trimită? Nu, pe voi o să vă trimită la Canal, pe voi ăştia care tot o trageţi cu MRU, cu Monica Macovei, cu mai ştiu eu cine. Nu, nu cu Blaga, dacă ţineţi cu Blaga e bine pentru că şi domnul Blaga s-a prins cum stau lucrurile şi nici el nu vrea la Canal.

P.S.: Dacă mai aveţi carnete de partid în culori ciudate, cum ar fi portocaliul, ar fi mai bine să le aruncaţi. Eu l-am aruncat pe-al meu... Am glumit, n-am aruncat nimic, nici nu aveam ce să arunc pentru că n-am avut niciodată carnet de partid de la PDL! Hai că închei, mă duc să arunc gunoiul că e cam plin. Nu dă pe afară, are doar un carnet în el, dar miroase urât...

4 comentarii:

  1. Da gunoiul, ce culoare avea ?
    Sper sa-ti amintesti acum ca l-ai aruncat! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. În totalitate subscriu textului de mai sus. Trăiască partidul şi conducătorii, trăiasca căpşunica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu spune să trăiesc eu! poate fi interpretat şi iar ajungi la Canal!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!