.

6 mar. 2013

Căpșunarul și tâmpiții

Nu poți să faci ceva în România că gata, e politic!

Pe politicieni îi pricep, la ăia e necesar să spună că e totul politic ca să scape de pârnaie! Cum îl prinde pe unu' hop, politic! Îl întreabă ceva judecătorul, e politic, avocatul vrea și el să spună două vorbe, politic... Dacă-l eliberează nu mai e politic! Sau poate e, dar nu-l mai prinde nimeni să-i ia vreo declarație după ce scapă de preventiv.

Băh, dar ce nu pricep eu e la restul, ăștia care nu sunt politicieni! Îmi schimb numele pe Facebook apar toți tâmpiții și încep să mă înjure, să-mi dea în cap cu toarta de la cana de cafea, să mă facă prost, să mă scuipe cu tot felul de comentarii etc. Mi-am pus și eu "Schengen" la nume pentru că mi s-a părut distractiv și în prima zi m-au făcut prost, iar în a doua bou! Dar eu nu sunt politician, băh tâmpiților!

Sau meciuri! În seara asta joacă Juve, stați să vedeți. Bate Juve sunt hoț, am furat, pulii mei. Pierde Juve sunt ultimul gunoi care oricum nu pricepe nimic din Tratatul de aderare la Schengen. Ba, mai mult, nici măcar nu știu cine e al treilea secretar de stat în ordine alfabetică la Ministerul Economiei, atât de idiot sunt!

Ce mai vreți? Mașini! Îmi place Honda. Ha, Honda? Honda e un jaf, dar ce vrei să știe unul care nu e monarhist? Ce să știe despre mașini un papagal care l-a votat pe Mazăre pe vremea când lucra pentru el? Atunci a fost ultima dată când ai votat? Mai rău, deci ești unul dintre ăia care trage țara în jos, un gunoi de hondist!

Am încercat să discut cu pisica mea, cu Sophie Jolie, despre chestiunea asta. I-am spus că nu pricep de ce se iau unii de mine de parcă m-ar fi votat și le-am furat banii de butelie! De parcă am emis eu un comunicat în care spun că cine nu e cu mine e împotriva mea, sau de parcă m-am plâns eu că mi-a băgat Câmpeanu sula-n coaste! Știți ce mi-a răspuns? Nici nu vă mai spun, lasă, să vă spună ea:

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!