.

14 mar. 2013

Căpșunarul și Papa

Nici nu l-au pus bine că au și apărut chestiunile

Cum l-au denumit în primele 10 minute? Papa săracilor, omul care stă la bloc și merge cu metroul, cel mai bun dintre pământeni, pulii mei. Din păcate, începând cu minutul 11 s-a schimbat schimbarea. Au început să apară, rând pe rând, foto cu el blagoslovind nu știu ce dictator argentinian, informații referitoare la implicarea lui în nu știu ce răpiri de popi, ăia de la drepturile omului îl acuză de toate nenorocirile etc, etc. Chiar nu mă interesează de Bergoglio ăsta, problema este alta: băh, ca să ajungi cineva trebuie obligatoriu să fii o jigodie, un nenorocit, o ultimă speță din aia nespălată, un porc, un animal, un hoț ordinar sau, de ce nu, un criminal.

Așa că vreau să vă anunț ceva: m-am hotărât să ajung mare! Voi începe cu chestii mărunte, mai un cercel de la ureche, mai un portofel, mai o rufă de pe sârmă (ca să-mi intru-n mână). Dacă zilele astea vă dispar blugii puși la uscat să știți că eu am fost, dar vă rog să nu mă reclamați la Miliție, vă rog să mă susțineți. O să ajung mare și atunci o să vedeți că n-o să vă uit! După aia trec la pasul următor, un bancomat, o mașină, un dat în cap, chestii mai complicate. La final devalizez vreo 2-3 bănci, mituiesc vreo 40 de judecători, poate chiar un asasinat și m-am scos. Poate nu ajung papă, dar măcar director la vreo companie de stat tot am șanse! 

Cât despre Bergoglio ăsta a mai apărut una. Prin 2007 a declarat că femeile nu sunt ok pentru politică. Așa că, dragele mele, urmează să treceți la cratiță pentru că reprezentantul lui Dumnezeu pe pământ spune că sunteți praf. Bine, alea care credeți în din astea, dacă nu credeți atunci e ok, nu trebuie să vă dați demisiile de pe unde sunteți băgate. Cam atât pentru moment, dar stați liniștiți că mai apar chestiuni despre tip cât de curând. Doar n-ați crezut că poate ajunge papă unul care doar merge cu metroul și stă la bloc?!


Adică ce, mie nu mi-ar sta bine, sau cum?!

2 comentarii:

  1. Eu am niste blugi de care vreau sa scap! Daca te ajuta ii pun pe sarma . :))

    In plus nu sunt paracios .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai de mine, mulțumesc mult! când o să ajung prim ministru să-mi aduci aminte... ba nu, lasă, sigur n-o să te uit!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!