.

14 feb. 2013

Interviu cu Cupidon

De ce iubirea nu este trecută la întreținere?

- Bună ziua domnule Cupidon!
- Bună ziua!
- Vă rugăm să ne spuneți ce înseamnă pentru dumneavoastră Valentine Day.
- O zi de muncă. Este o zi în care am multe de făcut, dar este foarte bine pentru că mai achit din datorii. În restul anului nu prea se găsesc clienți, dar pe 14 februarie apelează la mine foarte multă lume!
- Să înțeleg că lucrați contra cost, pe baza unui contract!
- Da, normal, ca orice serviciu din ziua de azi și iubirea se plătește.
- Practic ce servicii efectuați pentru clienții dumneavoastră?
- Păi mă sună clientul și-mi spune cui trebuie să trag cu săgeata în inimă! Eu zbor până la respectivul și pac, îi trag cu săgeata!
- Păi nu moare dacă-i trageți cu săgeata în inimă?
- Au mai murit, să știți, dar nu e vina mea, e vina clientului întotdeauna!
- Explicați...
- Păi mulți clienți mă sună și-mi spun cui trebuie să trag cu săgeata. Doar că mulți nu sunt siguri dacă persoana respectivă este cu siguranță cea pe care și-o doresc și atunci eu merg, trag cu săgeata și clientul de multe ori se răzgândește! Și atunci persoana în care am tras cu săgeata se trezește că iubește pe cineva care n-o mai iubește, înțelegeți?! După aia se întâmplă tot felul, ba ia otravă, ba se aruncă de la balcon, ba cine știe ce mai face fiecare...
- Am înțeles, deci nu dumneavoastră îi omorâți, se omoară ei singuri!
- Ah, nu! Eu n-am nici-o treabă la faza asta, mor ei de sinucidere!
- Bun. Ce prețuri practicați?
- La săgeată trasă! Nu pot să știu câte săgeți sunt necesare pentru o comandă. La unii le ajunge o săgeată, la alții trebuie trase mai multe, uneori săptămâni sau chiar luni întregi! După aia mă uit și eu la client, la pretenții. Dacă ai 70 de ani și vrei să trag cu săgeata într-una de 20 o să te coste. Între noi fie vorba nici nu funcționează cu săgeți în cazurile astea, când am comenzi de genul ăsta vorbesc cu persoana pe care trebuia s-o înțep.
- Cum adică?
- Păi îi spun cum stau lucrurile, că am fost trimis de unul de 70 de ani plin de bani și dacă vrea putem face un 40-60, un 30-70 depinde.
- 40-60 ce?
- La sută, procent! Îi luăm banii fraierului!
- Aha, deci nici măcar o săgeată!
- Ce săgeată, dom'le, păi mai sunt prost ca la început să trag ca fraierul toată tolba în Monica Gabor? Aia m-a văzut ce fac și s-a prins panarama, că nu-i fraieră când e vorba de lovele! Și când m-am dus să iau altă tolbă pentru că terminasem toate săgețile pac, s-a băgat peste Irinel și a luat 100%!
- Cu persoanele de același sex cum procedați?
- La fel, nu există diferențe. Uneori e chiar mai ușor, am mers într-o zi la un bărbos, 130 de kilograme, păr peste tot, tatuaje, chestii, privire încruntată. Din prima săgeată s-a îndrăgostit de unu' de 60 de kile cu ochelari.
- Ok, vă mulțumim pentru interviu și vă dorim un Valentine Day profitabil!
- Mulțumesc. Ce să vă spun, iubiți-vă și-mi cer scuze pe această cale celor față de care am mai greșit câteodată.
- Ce greșeli?
- Eh, câteodată mai am și zile proaste în care sunt nervos, mai sunt obosit... Mai greșesc.
- Păi dați-ne câteva exemple.
- Ce să vă spun, am mai greșit, am mai tras în animale câteodată... În capre, în oi...
- Vreți să ne povestiți?
- Nu, chiar nu are rost să ne stricăm ziua.
- Bine, vă lăsăm. Ah, o ultimă întrebare, ce reprezintă logo-ul de pe tricoul dumneavoastră?
- Ah, e reclamă la un Mall cu care am făcut un barter pe publicitate... Lucrez cu Mall-urile în ultimul timp, că prin parcuri, sub clar de Lună, s-a cam stricat treaba. Pe acolo umblă mulți violatori... Concurența, ce să-i faci.



3 comentarii:

  1. Dacă mă duc la Maritimo crezi că îmi împrumută şi mie un arc şi o tolbă?
    Mi-ar prinde bine să fac ceva bani şi victime azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. împrumut nu, dar dacă le cumperi cred că se rezolvă

      Ștergere
    2. Şi dacă săgeţile nu-s pe bune? Dau banii aiurea pe săgeţi oarbe? :))

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!