.

15 feb. 2013

Ce n-am văzut la TV

n-am avut timp

Azi am avut o sacoșă de treburi (n-am rezolvat mai nimic, stați liniștiți) și n-am avut timp de net, de TV, de nimic. Dar am rude, am prieteni, am de toate așa că am aflat absolut totul. O să vă povestesc ce-am înțeles eu și voi să confirmați dacă e așa cum am priceput eu sau nu!

Prima dată m-a sunat un prieten să-mi spună ce-a zis Gigi. Cică-i bate pe Ajax cu ajutorul lui Dumnezeu! Nu am înțeles în locul cui intră Dumnezeu, dar probabil că nu în locul lui Tătărușanu, că ăla am văzut aseară că a scos câteva goluri ca și făcute. Nu e prima dată când Gigi joacă cu Dumnezeu, ce nu pricep e de ce continuă. Condamnat a fost, meciul l-a pierdut, pe net își bate joc toată lumea de el... Mai bine ar termina cu prostiile și ne-ar spune cât și-a scos din pariuri la meciul de aseară.

După aia m-a sunat un unchi să-mi spună de meteoriți! Eu auzisem de niște meteoriți din ăștia mici care au căzut pe undeva prin Rusia. Eu știam de vreo 50 de răniți, dar cică sunt vreo 900! Cică meteoriții ăștia au făcut și o gaură în stratul de ozon! Băh, eu nu știu cum se întâmplă chestiile astea exact când am eu treabă...

La final m-a sunat tata socru! M-a întrebat dacă m-am uitat pe Antena 1! Nu i-am spus că eu nu mă uit pe Antena 1 pentru că risc să dau de Badea sau Gâdea, dar cică am pierdut o fază tare. Nu știu cine a făcut chestia asta, dar dacă e pe bune ar trebui ca omul să meargă să-și caute un loc de muncă la o televiziune mai serioasă. Zice că unul de la A1 a pus în două eprubete din alea de pipi (din alea care se dau pe la laboratoarele de analize) bere și suc de mere! Și s-a dus cu eprubetele astea la patru laboratoare mințind că într-unul e pipi lui și în altul pipi lu' bunică-su! Ce credeți voi că i-au spus ăia de la laboratoare? Că e totul foarte bine, rezultatele sunt excelente, hemoglobina e la locul ei, totul perfect! Tata s-a supărat, că ce nenorociți lucrează prin laboratoarele astea, ce idioți de medici, ce jeguri umane. În timp ce-mi spunea chestiile astea eu mă gândeam la altceva: la câtă bere beau eu înseamnă că sunt sănătos tun! Dacă mă apuc și de suc de mere am șanse să trăiesc până la 150 de ani.

Cu siguranță s-au întâmplat și altele, dar vă rog frumos să nu începeți acum să mă sunați ca să-mi povestiți. Lasă că nu moare nimeni dacă am pierdut și eu știrile o zi.

Gigi, mă vrei la Steaua?!

3 comentarii:

  1. Tare de tot...
    Excelent scris!
    Dar, retoric mă întreb, în stupizenia promovată de aceste non-valori (A1, Gigi,Badea, Gădea etc)
    Dacă s-a ajuns în asemenea manieră (să nu spun hal...), ce pîrere să mai avem de viitoarea generație, cea crescută szilnic pe....Facebook?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!