.

4 feb. 2013

Căpșunarul și sfaturile

Nu știu cine a inventat sfatul ăsta, dar mai bine-și vedea de treabă

În România există niște ziceri din astea aiuristice care nu fac decât să ne bage și mai mult în rahat! Nu o să mă iau de toate că ne-apucă noaptea, dar o zicere din asta aiurea, un sfat mai exact, mi-a stârnit tastatura și n-am mai rezistat: nu te lua în gură cu prostu'! 

N-am înțeles niciodată de ce nu trebuie să te iei în gură cu prostul. Adică cum vine asta, doar pentru simplul fapt că e prost poate să vorbească doar el și să zică ce vrea? Că dacă nu mă iau în gură cu el înseamnă că eu nu vorbesc, vorbește doar el, nu?! Că cică să pleci, să-l eviți, să nu-l asculți... Dar dacă ești în lift? Dacă ești în același birou cu el, dacă e coleg de bancă cu tine, la școală, ce faci?

Și după aia mă mai gândesc la o fază: eu nu mă iau în gură cu el, tu nu te iei, ăla nu se ia, rămâne cum a zis prostu'! Nu știu, părerea mea e că ar trebui să se ia cineva în gură și cu prostu' din când în când. Nu de alta, dar tot aud că ăla e nu știu ce mare director da' e prost de pute, ălălaltu' e mare politician și e prost grămadă, nu știu care e un mega prost și conduce nu știu ce mare companie... Băh, asta e, dacă n-a vrut nimeni să se ia în gură cu ei...

Eu cred că a venit timpul să se mai schimbe zicerile astea de doi lei, să se dea alte sfaturi generațiilor viitoare! Propun ca "nu te lua în gură cu prostu'!" să devină "nu lăsa prostu' să se ia în gură cu tine!". Mi se pare un sfat mai bun pentru zilele noastre...


Așa cred eu că arată prostia...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!