.

11 feb. 2013

Căpșunarul și Gigi

Becali are dreptate, în țara asta nu mai e de stat!

Nu pot să nu-i dau dreptate lui Gigi Becali când spune că nu mai e de stat în țara asta! Are dreptate omu', ar trebui să ne mutăm toți în Dubai! Pe bune, până și eu m-am săturat și eu nu sunt nici președinte la Steaua și n-am nici Maybach. Băh, până și Papa și-a dat demisia când a auzit de condamnarea cu suspendare a lui Gigi! Nu se mai poate, nu se mai poate, fraților, toată lumea e condamnată cu suspendare în țara asta!

Singurul care a mers la pârnaie a fost fericitul ăla de Adrian. Nu doar că l-au condamnat cu executare, dar l-au mai băgat în arest și sinucis! În rest toți suspendații, fraților, după ani și ani de procese la finalul cărora inculpații au crezut că vor merge la pușcărie vine un nenorocit din ăla de judecător și le dă cu suspendare! Păi voi vă dați seama ce șoc pe oamenii ăia? Ăia s-au chinuit să-și ascundă banii, au trecut vilele pe numele mătușilor, a vecinilor, a șoferilor, și-au îngropat bijuteriile, de pe tablouri au șters Gauguin și Monet și au scris nume din astea razna, gen Vasilică T, sau Pictorescu G... Luni de zile și-au chinuit nevestele, amantele și copiii să învețe tot felul de răspunsuri în caz că le puneau ăia întrebări la proces, mașinile le-au boțit intenționat și le-au înmatriculat pe bulgari ca să pară că nu au nici măcar bani de taxă și vin ăia și le dă suspendare! Păi e posibil așa ceva?! Cum, băh, să stresezi un om în halul ăsta și după aia să-i arunci un 2-3 ani cu suspendare ca la ultimul gunoi?!

Nu se poate așa ceva, duceți-vă dreacu cu justiția voastră și cu toți ăia care o apără. Că-i tot aud pe ăștia cu apăratul justiției de dimineață până seara. Cât de tâmpit să fii să aperi o justiție de căcat care nu-i în stare să dea o condamnare cu executare nici măcar lui Gigi Becali?! Am avut dreptate și eu și alții când am spus că Năstase o să fie singurul care o să vadă cum arată o pârnaie pe interior, singurul care se va bucura de puțină liniște și care va avea timp să scrie o carte, două. Vântu nu se pune, dă-l în rahat pe ăla! Ăla ba a intrat, ba a ieșit, iar a intrat și tot așa, n-a stat liniștit vreo 10-15 ani la rând cum și-ar fi dorit!

Așa că e cazul să plecăm din țara asta! Bravo lui, Gigi Becalului, dacă nu se mai întoarce în țară! Dar eu cred că se întoarce pentru că e om bun. E om bun și ne iubește pe toți! El o să vină așa condamnat cu suspendare cum e și o să meargă în comisia juridică să schimbe rahatul ăsta de justiție! O să facă în așa fel încât să nu mai existe niciodată condamnări din astea cu suspendare pentru oamenii ăștia care-și iubesc mult țara și poporul! Nu, n-o să mai fie așa ceva, o să fie doar achitări!


2 comentarii:

  1. Dacă e vinovat, poţi să-l condamni, dar nu pentru că a prins nişte hoţi.
    Data viitoare când o să văd pe cineva jefuind o bunicuţă o să sun la 112, doar ca să le indic direcţia în care a fugit hoţul !
    Eu nu am atâtea oi ca să iau doar suspendare !

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!