.

4 ian. 2013

Mesaj important pentru ăla care mi-a spart mașina!

Pentru hoț:
Ești un bou cu țâțe, dă-te dreacu!

Să mă cac în creierul tău de bivol obosit! Ești cel mai prost hoț din istorie, ești atât de idiot încât nici măcar tu nu știi de ce mai ești în viață! Cum să furi, băi imbecilule, o geantă cu acte fără absolut nici un fel de valoare pentru tine când în mașină era ditamai casetofonul?! Ah, să nu-mi spui că nu ai avut timp să te uiți în geantă, să-i spui lu' bivolu' ăla de tact-tu chestia asta! Știu că ai avut timp pentru că ai mai spart una peste drum, un taxi! Bine, ai mai spart un taxi și la vreo câteva sute de metri mai sus, înspre Boema, ai mai spart și una la Rustic și două pe Hortensiei plus un gipan negru tot de prin zona Tomis Nord! Așa că nu poți spune că n-ai avut timp să te uiți în geanta aia și să vezi că nu e nimic de valoare în ea...

Evident că erați mai mulți imbecili, e clar asta, un handicapat mintal nu poate acționa singur într-un cartier întreg. Faza e că eu te pricep, înțeleg că ai vrut să faci și tu un ban cinstit, că doar nu era să ieși la dat în cap, ai mers la furat din mașini, ok! Dar ce faci tu cu actele alea, avortatule? Ce faci cu ele? Bănuiesc că le-ai aruncat deja și te uiți ca prostu' la geanta aia din piele pentru că nici cu aia nu știi ce să faci! E model vechi, e ca alea de pe timpul comuniștilor, cu închizătoare din aia cu click! Nu ți-o cumpără nimeni, târâtură ce ești, nu mai vrea nimeni să fie comunist în ziua de azi, nu mai e la modă...

Îți urez să trăiești la fel de bivol cum ai trăit și până acum, să ai parte doar de genți cu hârtii fără valoare pentru tine la toate spargerile pe care ai să le mai dai. Sper să ai parte și de un diplomat plin cu hârtie igienică ca să te ștergi cu ea pe față, căcatule care ești tu căcat uman. Să ți-o sugi singur, pentru că ești prea jeg ca să ți-o dea altcineva...

Am și aer condiționat acum...

Pentru cititorii care nu sparg mașini:
Altfel, toate bune? Nu prea am ce să vă povestesc azi pentru că am stat mai mult la Poliție. Un cretinozaur mi-a spart geamul la mașină și a furat o geantă cu acte. Am fost, am dat declarație, m-am mai plimbat cu polițiștii pe la alte mașini sparte ca să le facă poze... Ah, apropo de Poliție, să-i spună careva lu' Mazăre, lu' Ponta, nu știu, lu' Băsescu că oamenii ăia chiar nu au cu ce chiar dacă vor. Păi am mers cu un Logan de Poliție și ne claxonau pietonii să ne dăm la o parte! În schimb am trecut pe lângă ăia de la Circulație, mamă, mamă: Audi, Logan MCV nou, chestii... Bine, e adevărat că ăștia care trebuie să asigure siguranța cetățeanului nu produc cât produc ăia de la Circulație, dar măcar așa, măcar de ochii lumii în pulii mei! 

P.S.: Dacă auziți că a găsit cineva o geantă conținând acte de firmă să-mi spuneți... Eventual ăștia care lucrează pe la Polaris, că sigur bivolul a aruncat-o pe la vreun gunoi ceva.

9 comentarii:

  1. Mda...ai scris un articol cu înjurături dar tu ești prostul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare când mai vrei aer condiţionat, parchează pe Griviţei, lângă piaţă. Evident cu o geantă pe banchetă.
    Garantat vei beneficia de aer condiţionat permanent! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dacă eram hoț și vedeam geanta aia nici măcar geamul nu-l zgâriam... azi am aflat că unuia i-au spart mașina pentru o mapă din aia tip plic! se pare că idioții din România văd bani peste tot:)))

      Ștergere
    2. S-au scumpit mapele la librarie, ce sa mai.

      Ștergere
  3. Stai linistit ca am vazut si cazuri mai rele.
    Dupa ce ca lu' tata i-au indoit portiera au mai si scris pe masina cu un cui.
    citez "Ti-am spart masina pentru ca esti bou!"
    Cum domne' sa scrie asa ceva. Niste analfabeti cu țâțe vorba ta!
    Succes la gasit actele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi nu mi-au scris nimic. probabil s-au apucat de citit actele alea și după ce termină o să-mi facă un rezumat...

      Ștergere
  4. Parpandel - Operator auto nocturn31 ianuarie 2013 la 19:40

    Cred că eşti obsedat sexual! N-am ţâţe, aşa cum visezi tu, am doar păr pe piept. Iar bou eşti tu! De ce? Uite de-aia! Casetofon auto să furi tu cu neamul tău de brontozauri, că văd că trăiţi încă în epoca de piatră. Cine dracu mai ascultă casete în ziua de azi? Presupun că la tine în mahala nu s-a auzit incă de cd şi de mp3. Iar pe actele alea am luat nişte lovele frumoase, că m-am dus cu ele la o firmă concurentă de asigurări şi ţi-am vândut lista de clienţi Cu geanta aia mişto, comunistă, aşa cum o fi ea, m-am scos. Am pus-o pe e-bay, unde au cumpărat-o tot nişte fosile comuniste de-alea, aşa, ca tine. Iar în încheiere îţi mulţumesc pentru urări! Îţi doresc şi eu la rândul meu să ai parte inzecit de tot ceea ce mi-ai urat şi îmi doreşti! Iar asigurări să nu mai pupi ce-acum înainte decât pentu pisici şi coteţe de câini !

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!