.

31 ian. 2013

Căpșunarul și culmea culmilor

Să pupi în cur un pupincurist care pupă-n cur alt pupincurist!!!

Nici n-au dat ăștia bine pe la televizoare cu învățătoarea grevistă care a ajuns în Parlament și a dat-o la-ntors că au și început discuțiile pe net. Cunoașteți istoria așa că nu mai pierdem timpul cu amănunte. Caricatura a făcut greva foamei pentru că pedeliștii îi omorau pe învățători și profesori si a apărut de vreo 45879 de ori pe la Antena 3, RTV etc, poze prin spital, interviuri, . Ce mai, tragedie mare! După aia, hop, în Parlament ca mare reprezentantă a PC-ului lui Felix și a profesorilor (atât din România, cât și de peste hotare!).

Buun! Toate bune și frumoase până când țepangii de la USL au votat bugetul pentru învățământ. Nu o să mă iau nici după ăia, nici după ăialalți, hai să zicem că bugetul actual nu e nici mai mare și nici mai mic decât ăla al PDL-UDMR-UNPR! Hai să zicem că vorbim despre aceiași bani ca să nu ne îndepărtăm de la subiect. În concluzie, martaloaga s-a grevat pe ea degeaba, banii sunt tot ăia (adică puțini). Mânca unul borș la emisiunea lui Prisăcariu că madama s-a luptat cu ăia din comisie, i-a aplicat unuia de la PSD o lovitură din întoarcere, lu' altu' de la PNL i-a întors mâna la spate, dar până la urmă ăia i-au dat flit și au pus-o cu botul pe labe. Cum n-o vedem pe papagaliță să facă iar greva foamei cu tot circul aferent, concluzia este una singură: madam pupă buci cât cuprinde ca să-și ia și ea un salariu și niște beneficii la care visa pe vremea când o filmau ăia prin spitale. O pupacă ordinară și o șmecheră care a tras clapa multor privitori de Antena 3 din învățământ. 

Lucrurile par cât se poate de clare, dar credeți că e așa?! Nu, ați ghicit! Băh, dacă vă vine să credeți, există încă imbecili care continuă să pună botul la ratata aia chiar și cu bugetul votat! Se găsesc pupaci în țara asta care pupă alți pupaci, vă dați seama?! Deci nu pupă și ei un șefuleț, un manager, un director de ceva, un președinte de partid, un Felix de exemplu, nu, pupă o pupacă care pupă la rândul ei alți pupaci! Eu n-am crezut că există așa ceva, pe bune! Nu știu, poate alții știau că există asemenea specimene, dar eu n-am mai văzut așa ceva, pe unde am lucrat eu, pupacii erau direct la ăla mare, nu existau pupaci intermediari...

Asta e, mergem înainte că nu avem ce face. Vă spun sincer că sufăr ca un câine mai ales că v-am spus că de mult caut și eu pe cineva să pup în cur. Acum nu mai am nicio șansă, s-a terminat. O să găsesc pe cineva, nu spun că nu, dar o să fie o coadă la curul ăluia așa de mare că, în momentul în care voi ajunge în față, o să am gura atât de plină încât o să i se facă silă ăluia! Și o să mă dea la căcat, evident...

2 comentarii:

  1. Ianuarie s-a terminat, asa ca toata lumea poate sa inceapa!
    Castiga doar primul, ca asa au stabilit regulile!

    Capşu' ai luat-o razna! :P

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!