19 ian. 2013

Am un mesaj pentru APIA

Să-mi sugeți taxa!

Nu mai discutăm despre lăbarii din guvern pentru că acolo sunt clare lucrurile. După ce au mâncat căcat cât timp erau în opoziție e clar pentru toată lumea că le convine de minune moștenirea Boc, mai exact taxa de primă înmatriculare. Indiferent cum o vor numi tot o taxă va fi, numele fiind total aiurea dacă stăm să ne gândim la definiția termenului. În schimbul unei taxe primești un serviciu, pentru taxa auto de primă înmatriculare primești un rahat.

O să discutăm puțin despre APIA, o asociație de nenorociți care susțin la maxim această taxă. Importatorii și producătorii de automobile din România au făcut chiar scandal (cel puțin așa spunea unu' pe la radio) când cineva din guvern a propus reducerea acestei taxe sau chiar eliminarea ei. Cică nu mai cumpără românii mașini noi dacă se scoate taxa, că nici programul RABLA nu mai e și că ei ce fac?! Vă puteți împușca în cap de exemplu! Asta e sugestia mea, dar poate alții vă pot da și alte idei! Deci așa vindeți voi mașini, asta înseamnă piața liberă după mintea voastră de comunistoizi ordinari: ori vă dă statul subvenții, ori îi obligați pe fraieri să cumpere de la voi prin introducerea de taxe aiuristice care să-l facă pe client să abandoneze ideea achiziționării unei mașini uzate!

Păi de ce să nu se taxeze și cumpărarea de frigidere second hand în cazul ăsta? De ce să nu se pună o taxă de primă utilizare pe un aragaz vechi? De ce să nu se bage taxe pe telefoane la mâna a doua, pe calculatoare uzate, pe bormașini, pe aparate de sudură, pe mobilă veche, pe absolut tot? Ah, m-am prins, pentru că nu există APIA și pentru aragaze, de aia! Nu are cine să lupte pentru drepturile producătorilor și importatorilor de aragaze în țara asta, asta e problema.

Papagalii care tot repetă pe la televizor că poluare, că emisia de CO2, să-mi sugă și ei taxa. Diferențele de la o mașină uzată la una nouă sunt ridicole, iar dacă ăla care-și cumpără mașină nouă cu tot felul de filtre nu le schimbă și nu întreține mașina cum trebuie poluarea e chiar mai mare în unele cazuri. Ca să nu mai vorbim despre faptul că mulți specialiști nici măcar nu pun botul la filtrele voastre, ăștia afirmând că emisiile de CO2 sunt date de consum, iar singura cale pentru reducerea acestor emisii este reducerea consumului de carburant. Măcar, dacă tot erați atât de ecologiști, luptați pentru drepturile celor cu instalații de gaz pe mașini! Luptați pentru introducerea metanului, să nu mai plătească ăia care au instalații de gaz pe mașini nici un fel de taxă! De ce? Păi căutați și voi și vedeți cât poluează benzina și mai ales motorina și cât poluează ăștia cu GPL sau metan! Dar nu vă interesează pe voi treburile astea, pe voi vă interesează să-i pupați în cur pe ăia de la APIA și de la guvern ca să vă dea și vouă ceva de ciugulit după aia. Sictir.
Valorile ce trebuie luate în calcularea emisiilor de CO2 conform Quattroruote
Cu toate că diesel-ul iese destul de bine la capitolul CO2 nu trebuie să uitați cantitățile enorme  de PM10 pe care le produce arderea acestui tip de carburant, microparticule deosebit de periculoase pentru sănătate. Nu există posibilitatea de a împiedica pătrunderea microparticulelor PM10 în plămâni decât dacă respirați cu tub din ăla de scafandru'!!!