.

24 dec. 2012

Merii Crismăs la evribadii!

Ce să vă mai urez?

V-am urat și anul trecut și ați văzut ce-a ieșit: a câștigat USL-ul alegerile! Dar să lăsăm politica că are cine să se ocupe. Nu vă urez absolut nimic. Pe bune, să vă ureze alții ca să nu ziceți după aia că iar v-am urat eu nu știu ce și e vina mea. Vă zic doar Crăciun fericit (asta pentru că așa se zice) și cu asta basta. Crăciun știți ce înseamnă, ce-o însemna "fericit" ăsta rămâne de văzut. În rest vă urez... Nu, am zis că nu vă mai urez nimic, scuze!

P.S.1: Ne auzim după Crăciun, iar dacă totul e ok să-mi spuneți! Dacă e totul nasol să nu-mi spuneți pentru că nu mă interesează, eu n-am zis nimic!
P.S.2: Dacă vreți să mă plătiți pentru colind să-mi spuneți să trimit mașina blindată să ridice banu'!

6 comentarii:

  1. Căpşu' mi-au mai rămas două monede de 50 de bani şi una de jumate de euro pe care n-am găsit unde s-o schimb.
    Bagă blindata aia în Piaţa Griviţei să ţi-i dau!
    Dar ai grijă! De pe strada aia a disparut şi un tanc! Cu tot cu american!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te primim în comisie, chiar avem nevoie de cineva să ştampileze fulgii de nea, altfel, nu sînt valabili pe teritoriul României.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc mult! promit să împart șpaga! trebuie să fie o șpagă, imposibil ca o comisie să nu primească șpagă! dacă e fără șpagă nu mă bag...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!