.

29 dec. 2012

Căpșunarul și alimentele

Băi femeilor, cât mâncați, băi?!

Am citit o știre care mi-a pus capac. Eu am crezut că faptul că Iliescu e iar la putere în România e maxim pe anul ăsta, dar se pare că nu știu nimic. Bun, să ajungem rapid la subiect că am primit reclamații că o lungesc prea mult: cât poate să mănânce o femeie pe zi? Mă refer la cât poate să halească maxim, adică la 3 mese pe zi cu antipasto, primo, secondo, dulciuri și băuturi. Și țigări, na, ca să fie maxim maxim! Cât credeți? Faceți mai întâi în cantitate și după aia în bani...

Hai că acum o lungiți voi și o lungiți degeaba. Nu mai calculați că oricum nu vă dă cine știe ce. Și oricum n-o să vă dea niciodată ce le-a dat judecătorilor italieni în sentința pronunțată în cazul divorțului Silvio-Veronica. Da fraților, ascultați aici și vă îngroziți: judecătorii de la Tribunale di Milano au decis că pârâtul Silvio Berlusconi trebuie să-i plătească cetățenei Veronica Lario câte 100000 de euro pe zi, 3 milioane pe lună, 36 de milioane pe an pentru... Pentru ce credeți voi? Exact, pentru alimente!!! Băh fratele meu, băh sora mea, băh cumnate, băh vecinilor, cum adică, băh, 100000 de euro pe zi pentru alimente? V-am zis că o să calculați degeaba?! V-am zis!

Nu mai are rost să discutăm. Știu că v-am distrus sărbătorile cu știrea asta, dar n-am vrut. Știu, știu că voi nu consumați alimente nici măcar de 100000 de lei pe zi, dar asta e. Nu știu la ce greutate o să ajungă săraca femeie, probabil că o să ia 100 de kilograme pe zi, rămâne de văzut. Oricum, nici măcar nu se înțelege bine cine e nefericitul aici: Silvio că trebuie să dea banii ăștia, sau Veronica că trebuie să-și ia mâncare de toți?! 

Cât despre judecători se pare că s-au obișnuit deja să se facă de căcat oriunde pe lumea asta. Unde mai puneți că s-a dorit ca sentința să rămână și secretă! Și-au dat și ei seama că o să facă toată lumea mișto de ei și probabil de aia n-au vrut să se afle. Vă dați seama că reprezentanții Auchan, Carrefour, Iper și tot ce mai înseamnă mare distribuție prin Italia sunt acasă la Veronica chiar în acest moment, nu?! O ură ăia, o sorcovesc, îi urează multă sănătate, să aibă poftă de mâncare...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!