.

26 nov. 2012

Căpşunarul şi Rock FM

De ce nu vă vedeţi voi de treabă?!

M-am trezit azi dimineaţă cu Rock FM în maşină la mine. L-am întrebat ce caută şi mi-a zis că era şi el pe 103,9 şi-i era cam frig, aşa că s-a băgat puţin la adăpost. "Bine, băh" i-am zis şi l-am lăsat în pace. A cântat el Iris, după aia nu ştiu ce a cântat, după aia iar Iris, după aia Queen şi când a băgat iar Iris am vrut să opresc maşina să-l dau jos. Norocul lui că s-a oprit şi au început ştirile. Am zis bine, norocul lui nu al meu...

Deşi am fost avertizat să nu ascult Rock FM pentru că e naşpa, eu n-am dat ascultare oamenilor care-mi doreau binele. Nu mi-am dat seama că lumea spunea că e naşpa nu din cauza muzicii ci din cauza ştirilor! Deci fiţi atenţi ce ştire îmi prezintă mie unul din rockerii efem la ora 9 dimineaţa: Căcărău amână decizia de a-l zbura pe Mircea Diaconu din Senat! Am început să înjur, vă daţi seama, şi după ce am înjurat eu cam vreo 500 de metri începe celălat rocker efem să spună că lui îi pare rău de actorul Mircea Diaconu şi că nu trebuia să se bage în politică că la noi e politică din aia dâmboviţeană, că el e actor bun şi că nu ştiu ce. Vă daţi seama că am mai înjurat vreo 5 kilometri şi am mai înjurat puţin şi după ce-am parcat maşina!
 

Deci Diaconu e băiat bun ca actor, el e rău ca politician din cauza Dâmboviţei! Băh, sunt sătul de pupaci din ăştia până peste cap. Pe bune dacă nu-mi vine să mă strâng de gât cu fularul când îi aud. Ce dreacu or căuta pupacii ăştia prin toată mass media nu ştiu, dar mari proşti mai sunt. Băh, în afară de Matei de la Năvodari nimeni nu vă plăteşte dacă-l vorbiţi de bine, fraierilor! Iar Matei e arestat momentan, deci nici cu ăla nu faceţi nici un fel de afacere! Luaţi lecţii de la Roşca Stănescu, ăla ştie cum se fac banii că doar de aia era securist... Pardon, ziarist! 

După mintea pupanoizilor de genul ăstora de la Iris FM... Rock FM, pulii mei... există oameni buni ca ceva şi răi ca altceva! Nu există, băh rockerilor care sunteţi voi rockeri, nu există! Hai să vă dau un exemplu, Mengele era un om rău? Da? Păi nu era, dac-aş gândi cu creierul vostru nu era! Păi Mengele se juca cu nepoţeii prin apă când a mierlit-o! Cum dreacu să fie om rău unul care se joacă cu nepoţeii în apă?! Deci el era om bun ca bunic, dar rău ca medic, nu-i aşa?! Când îi injecta pe ăia prin lagăr în ochi ca să le facă ochi albaştri era om rău, dar când se juca cu nepoţeii era om bun! Dar poate nici ca medic nu era om rău, era vina politicii aia nazistoviţene pe care a impus-o Hitler, nu-i aşa? În realitate Mengele era un om bun, dar din cauza politicii părea rău, corect! Bine, exemplul e dus la extrem, papiţoiul ăla de Diaconu n-o să fie în viaţa lui în stare să se joace cu ochii nepoţilor ca Mengele, dar ca să priceapă şi Iris FM care-i treaba cu oamenii buni!

Pentru că-n pulii mei, când te acuză unii de ceva poate mai eşti om bun şi ai greşit, când te acuză de două ceva poate eşti om bun şi ai greşit intenţionat, dar când te acuză de cinci ceva-uri, ca pe Diaconu, atunci nu mai eşti om bun, fratele meu rocker (cum ar veni), nu mai eşti om bun deloc! Eşti o jigodie penală care pare om bun doar în ochii fraierilor, sau a pupacilor în cazul de faţă! Acestea fiind spuse nu ne rămâne decât să spunem long live rock 'n' roll şi să continuăm să ne ascultăm CD-urile, mp3-urile, stick-urile USB sau ce dreacu mai are fiecare prin maşină. Să-i lăsăm pe ăştia de la radio că văd că au alte treburi, ei se ocupă cu oamenii buni, cu Dâmboviţa, cu chestiuni de genul ăsta... 




2 comentarii:

  1. Vezi bai fratioare la ce chestii si intrebari existentiale ajungi daca nu asculti manele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat că în România nu ești rocker dacă nu-ți place Iris... o să fie mai greu acum că a plecat Minculescu, o să dispară rockerii din România! fără Iris ce rost mai are, nu-i așa?!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!