.

30 nov. 2012

Căpșunarul și Portul Constanța

N-am vrut să mă bag, dar mă bag

Poate v-am mai povestit cum am fost la o conferință de presă de sfârșit de an în Port și am fost ultimul care a vorbit cu Eugen Bogatu, pe atunci directorul Directiei Domenii Portuare. Am așteptat să plece toată lumea și după aia l-am oprit puțin ca să-l rog să-mi acorde un interviu în legătură cu toate proiectele ale "verzi" prezentate ca planuri de viitor. După câteva zile l-au săltat... Nu m-am simțit vinovat, dar când l-au demis și pe Bălan (directorul APMC-ului pe atunci) am zis că e clar, e vina mea. La plecare, după ce am discutat cu Bogatu și acesta îmi promisese că o să facem interviul, l-am salutat și i-am urat toate alea și lui Bălan, care tocmai ieșea din sală. Dacă ieșea cu câteva secunde mai devreme nu-l mai prindeam și nu mai vorbeam cu el... Scăpa!

Așa că mi-am jurat că nu mai am ce căuta prin Port, nu de alta dar nu aveam chef să am pe conștiință și alți directori. Însă acum am înțeles că useleii pregătesc trecerea Portului la Nicușor și la Mazăre, vreo 15%, cam așa! Eh, de aia vreau să mă bag iar, de aia vreau să treacă portul la Constanța și Bucureștiul să mai ia o pauză! V-ați prins? Hai că v-ați prins că sunteți băieți și fete deștepți... deștepte... deștept... adică gândiți, în pulii mei!

Vreau să treacă Portul la Constanța și să merg la o conferința de presă de sfârșit de an. Primesc invitații tot timpul, dar cum am jurat nu m-am mai dus ca să nu... Dar acum l-aș da dreacu de jurământ și m-aș duce! Vă dați seama că tot ultimul aș rămâne. Ca să discut cu deținătorii celor 15% despre proiecte, nu pentru altceva! Și ca să le urez toate alea, așa cum se urează de sărbători, de sfârșit de an... Și după aia m-aș duce acasă și aș aștepta 10 zile, 20 de zile, poate 29, cine știe?! Și după ce se întâmplă să mă jur iar că nu mai calc în Port! Și să-mi mențin jurământul până când Portul trece iar la București! Și după ce trece să dau iarăși curs invitației la o conferința de presă de sfârșit de an... Și tot așa!


P.S.:Lamulțiani la toți Andreii, Andreele și la care mai începe cu Andr! Vă dau un sfat: dacă ajungeți directori în Port încercați să mă evitați, încercați să nu stați de vorbă cu mine, nu mă priviți în ochi...

Băh, ăla care intră în Port pe la Poarta 1, ăla încercuit cu roșu, ăla indicat de săgeată nu sunt eu?! Eu sunt, în pulii mei, să fugiiiiiiiim!

3 comentarii:

  1. Cum sa nu te mai duci fratioare in port? Mai scoti si tu un Bonibon, un Kentan, ceva ascuns in chiloti, ca sa aiba si gura ta ce sa manince ...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!