.

7 nov. 2012

Căpşunarul şi Obama 2.0

I-am dat telefon, ce dreacu să fac...

- Helou, mistăr Obama!
- Ies, ui chen!
- Nou, nou mistăr Obama, noi nu chen nimic, aiem Căpşunarul! Du iu rimembăr? Căpşunarul din Răzbunarea Căpşunarului!
- Ou ies, Chepşunarul, ies, ăv cors!
- Hau du iu du? Aiem fain sencs?
- Ai dont nou iu, bat aiem fain, tenchiu!
- Ochei. Nau că ai câştigat, uat o să faci cu Roumenia?!
- Ou, Roumenia, ies, ies, ui chen!
- Dont andăstenzi că noi nu chen nimic, băh?!
- Ies, andăstend! Ai nou că voi nu chen nimic, mi-a zis Ghiţănştain.
- Ochei, păi dacă ţi-a zis Ghiţănştain ce du iu du acuma?!
- Ochei, o să fie ochei!
- Aha! Ochei cum, că văd că la Kogălniceanu ne-aţi tăiat zborurile comerciale ca să zburaţi voi în Siria, sau unde dreacu mai zburaţi, în Iran...
- Ou ies, Airan, ies. Kogălniceanu, nais pleis!
- Kogălniceanu nais pleis?! Băh, eşti nebun? La Kogălniceanu e super naşpa şi mai au şi o meior din aia care pune ţăranii să bată ziarişti!
- Ochei, ochei, nau ai mast gou!
- Ueăr du iu gou? Stai hiăr cu mine. Iar pleci?
- Mast gou, mast gou!
- Şi eu ce fac, să-l sun pe Putin?
- Ies, Putin, Putin, ai nou Putin!
- Du-te dreacu de tâmpit! Băh tâmpitule, tu andăstenzi ce-ţi zic eu hiăr? Mai veniţi să faceţi şi altceva decât să închideţi aeroporturi?!
- Ies, ies, bai bai!
- Negru de căcat...
- ...
- Negruleeeeee, eşti de căcat, mă auzi?
- ...
- Helou, mister Obama?!
- ...
- Mister Obama, pliz, am glumit cu negru, cu căcat. Pliz, noi nu chen nimic, pliz... Nu ne lăsaţi...

A închis... Dar la 2 minute a sunat telefonul:
- Alo, da!
- Căpşunarul?
- Da, eu, cine e?
- Aveţi o convorbire cu taxă inversă, o acceptaţi?
- Cu taxă inversă? Cum adică cu taxă inversă? Adică plătesc eu?
- Da!
- Şi de unde?
- De la Moscova!
- Nu vreau, nu vreau, nu accept nimic!
- Întrebarea era doar din politeţe, legătura a fost deja efectuată...
- Nooooouuuuu, nat ăgheeeeeen...


Tot la stânga e ieşirea? Am mai apăsat şi data trecută şi n-am ieşit nicăieri...

10 comentarii:

  1. De 5 stele!
    Superbissim!
    Și mai ales că a fost efectuat ...cu taxă inversă!!
    =))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cat tzia trebuit sa scri k eu am citit in cateva minute k nu puteam citi de ras.....imi esti tare drag poate pentru k esti unikt :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand mai ai ocazia sa vb cu rusii spune asta cand te intreaba SHTO CACO tu raspunzi NICI UN STHOI SI NICI UN COI AM VENIT SI NOI LA VOI CUM ATZI FOST SI VOI LA NOI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Barack Hussein Obama II , President of the United States15 noiembrie 2012 la 13:04

    Dear Sir

    We hereby wish to inform you that the Government of the United States of America will seek the assistance of the Government of the Republic of Romania for the extradition of your person to he United States of America to be prosecuted on the following charges:

    Defamation with aggravating circumstances as defined in section 1 of United States of America's defamation law

    The unlawful possession of a website which propagates racial discriminatory content in contravention of the Civil Rights Act of 1871

    Each of the said offenses is punishable with a sentence of imprisonment or other form of deprivation of liberty for a period of six months or more.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hassan bin Al-Atta15 noiembrie 2012 la 23:15

      Allahu'Akbar! Fii slavit bei fratile meu Kapsunar. Tu uraste America si be borku ala negru ceo conduce, tu fratile meu este! Laza, nu fie frika. Hasan apara la tine, mai. Hasan dau la tine bani, iei egzploziv sa pui bomb la bork de gaine de amerikan. Si eu promis la tine ca daca tu faciut azta bine, eu dau la tine secs cu gapra, mai.

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!