.

13 nov. 2012

Apocalipsul

Nu suntem pregătiţi, încă...

Am văzut eu, cu ochii mei, o emisiune pe National Geographic cu americanii ăia şi cu canadienii ăialaţi care se pregătesc pentru sfârşitul lumii. "Prevăzători", sau ceva în genul ăsta îşi spun, oameni care bagă saci de bani în buncăre, camioane militare, tone de alimente şi medicamente (care expiră şi trebuie să cumpere altele) şi multe arme cu tot cu muniţie. Băh, fiecare face ce vrea cu banii lui, iar dacă ăia au decis că trebuie să-şi investească toate lovelele ca să scape de sfârşitul lumii asta e, cine sunt eu (sau cine sunteţi voi, băh?) să-i judec?! 

Chestia asta m-a făcut să mă gândesc puţin la mine şi la constănţenii mei! "Fiţi constănţenii mei" cum ar spune un cunoscut de-al meu, şi spuneţi-mi ce credeţi: noi avem vreo şansă să ne pregătim ca americanii şi să scăpăm de Apocalips ca virgulă canadienii? Pentru că eu nu cred, sincer nu cred. Ce alimente să stochezi, şaorme, mici, chebaburi din alea?! Nici pâinea nu ţine mai mult de o zi, ce dreacu să mai scapi? Mă gândeam la nişte conserve cu fasole, la nişte pateuri,o conservă de peştişori, dar alea la ofertă scad în două săptămâni, deci chiar nu văd cum să facem. O să dispară toţi constănţenii (bine, unii spun că au dispărut deja) şi o să rămână doar americani şi canadieni pe Pământ. Asta e, n-am avut noroc să ne naştem la Bucureşti o să ne ducem dreacu...

Prin urmare nu cred că ar mai rămâne urmă de constănţean pe Pământ. Nu, nu confundaţi, Mazăre ar scăpa pentru că este alesul poporului, este The One, dar Mazăre nu este constănţean, vă rog să nu confundaţi. Prin urmare nu investiţi în Apocalipsuri că nu are rost. La urma urmei dacă dispărem ce, lasă că se găseşte cine să ne ia locul. Vin ăştia de prin ţară, de peste hotare, vin chinezii, se găseşte cine să vină. Sau poate mai avem o şansă... Da, cu siguranţă mai avem o şansă! V-am spus că am găsit pe balcon un borcan din ăla mare? Eh, o să pun în el gogonele pentru prima dată în viaţa mea! Pulii mei, ori la bal ori la Apocalips, depinde ce iese. Dacă experimentul reuşeşte o să ne adunăm la mine de sfârşitul lumii şi halim gogonele din borcan. Dacă nu-mi iese asta e, măcar am încercat, măcar n-am stat cu mâna-n sân! Hm, mâna-n sân... Parcă e mai interesant să stai cu mâna-n sân la cineva de Apocalips, nu credeţi?! Mai bine aşa facem, ne adunăm la mine şi stăm cu mâna-n sân (fiecare la sânul cu care vine, băh!).

Şi dacă salvarea de la Apocalipsuri ar veni de la un borcan de genul ăsta?!

11 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..l-am eliminat, ca radeam de prosti si cand m-am uitat, parca scrisesem cu picioarele. Da, radeam de prosti, de unii pe care-i cunosc si care au buncarele gata de mult, au de toate, conserve, dezinfectant, hipermanganat de potasiu, arme, medicamente...Asta e, cum va imaginati lumea plina numai cu oameni care gandesc, cum ar arata ea si de cine ar rade ceilalti? Ce s-ar intampla cu biserica...ar da faliment??? Nu...ei exista si vor exista mereu, bine ca au bani sa-i bage in conserve si alte produse necesare in caz de Apocaplipsa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prezenţa permanganatului de potasiu este de comă!

      Ștergere
  3. Am pus eu 6 borcane de castraveti murati si 6 de gogosari. Cred ca simteam o apocalipsa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. cică şi varza murată e bună, mai ales pentru după Apocalips! cică zeama de varză te trezeşte din starea aia de sfârşit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am eu un butoi cu varză.
      Şi unu cu pepeni muraţi.
      Fiecare de 60 de litri.
      Asta înseamnă că sunt canadian ?:D

      Ștergere
    2. Alea di pin Suceava sunt cu mult mai mari. :((
      Da' sunt gospodar :)

      Ștergere
  5. Nu va mai bateti bah capul, ca tot la mine o sa ajungeti!

    RăspundețiȘtergere
  6. n-am mai pus nici un fel de gogonele... am aruncat și borcanul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo, fiule, asa te vreau! Te-asteapta tata cu drag si cu smoala calda, sa vii acasa ...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!