.

15 oct. 2012

Căpșunarul și peneliștii

Băi liberalilor, să vă învăț să vorbiți, în pulii mei!

Bună seara dragi liberali de la PNL. Cu mine veți face cursurile de Limba și Literatura Becaliană, cursuri obligatorii începând de ieri cel puțin pentru peneliștii din București. Am încercat să vă fac niște cursuri din astea mai simple nu pentru că nu sunteți voi capabili să pricepeți ci pentru că n-am eu chef să pierd prea mult timp cu voi. 

Să începem cu noțiunile de bază:
1) "Satan e în luptă cu Hristos!". Asta trebuie s-o rețineți ca pe tatăl vostru, al nostru, al lor și al altora, ok? Este foarte important! Atenție că la sfârșit vă ascult!
2) Pe ăia de la PDL, Forța Civică, Noua Românie, PNȚCD etc nu mai trebuie să-i numiți "adversari politici" ci "hahalere ridicole și de rahat care lucrează în slujba lui Satana" și pe care trebuie să-i scuipați de trei ori când vă întâlniți cu ei prin studiourile TV și să vă faceți semnul crucii! 
3) "Muie", "Sugi pula pe partea economică", "Îmi bag pula în declarația de avere și-n tine", "Să-mi bag pula-n familia vostră să-mi bag de zdrențe!" etc nu mai sunt înjurături, ele devenind răspunsuri în cazul în care se trezește vreun jurnalist de la EVZ să vă ia la întrebări înainte de alegeri. 
4) "Zdreanță", "hahaleră" și variații pe aceste teme! Merg și împreună, dar e mai bine să nu le folosiți așa ca să nu rămâneți în pană de idei! Exemple: "zdreanță de zdreanță", "hahaleră proastă și sărăcie care ești" etc
5) Obligatoriu trebuie să faceți exerciții de răs. Da, exact cum ați auzit, trebuie să puteți râde ca proștii cel puțin 5 minute la fiecare intervenție în direct la radio sau TV. În ceea ce privește ziarele acolo e mai ușor, orice ziarist care se respectă fiind dispus (contra unei sume, evident) să scrie că ați râs în timpul interviului.

Așa cum v-am spus nu am prea mult chef de voi. Ajunge pentru început. Oricum, dacă învățați bine măcar astea 5 noțiuni de bază după aia vă prostiți destul cât să mai inventați voi 5. Hai, la învățat cu voi că v-am spus că vă ascult după aia. Președintele Căcărău și-a pus bază în voi ca să ajungă mare și tare așa că nu vreți să-l dezamăgiți. 

P.S.: Ăia care vor să devină naționali liberali olimpici să meargă pe YouTube să mai ia niște lecții suplimentare! Sunt gratuite și foarte bine prezentate chiar de către autor!


4 comentarii:

  1. Bă hahalero! Cât îţi dă, bă,zdreanţo Satan ca să scrii măscările astea aici? Iooo, Gigi Becali, o să-ţi închid personal interneeetuul, atât ţie cât şi la la toate zdrenţele alea de ziarişti care mă supără pe mine. Uite-aşa o să-l tai .... Harşşşt Îl tai la toate hahalerele alea ridicole și de rahat care lucrează în slujba lui Satan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa Gigele, ca dupa ce-l tai, il lipesc eu la loc

      Ștergere
    2. Cu placere, mai draga. Te astept pe la mine, la o cana de smoala fierbinte!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!