.

18 sept. 2012

Televiziune pentru oameni cu bani

Dacă n-ai job bine plătit nu te uita la Digi 24 Constanța

După marea rescanare din 17 (am primit inclusiv SMS) ordonată de RCS&RDS m-am trezit cu 69 de canale în televizor. Lăsăm la o parte numărul că nu despre asta e vorba, dar butonând telecomanda am avut plăcuta surpriză să constat apariția unui nou post TV în grilă: Digi24 Constanța. 

Cum trăim în 2012 paradoxurile sunt la ordinea zilei. Unul dintre ele este să ai 69 de canale la televizor și tu să dai limbi la computer. Ce-am scris? Am greșit, am vrut să spun să te uiți la computer. Ideea e că mă uit rar la TV, asta am vrut să vă spun, dar la Digi 24 Constanța am ținut neapărat să mă uit ca să văd despre ce e vorba. Știți cum e, când apare ceva nou te uiți și tu chiar dacă nu-ți cumperi. Eh, cum mă uitam eu la reclamele Digi 24 în care eram anunțat că o să fie și așa și pe dincolo, apare una și începe să vorbească. Nu era nici Oana Manoilă și nici Poliana! Pe ele le cunosc așa că nu erau ele. Era una, n-o știu eu. Și începe să vorbească iar eu încep s-o ascult. Nu mă uitam la TV, doar ascultam...

Și cum spunea ea acolo că Digi 24 Constanța are aparatură nouă, are redactori și personal tehnic super tare, că are HD, că are 7 jurnale de știri, că are emisiuni, că are și din aia și din aia, la un moment dat termină de spus ce au ei p'acolo și începe să spună altceva. Începe să spună că Digi 24 Constanța își dorește telespectatori care au locuri de muncă bine plătite! Ceeee? Băh, am zis că n-am auzit bine, dar a spus ceva de genul ăsta. Acum nu știu, poate ei își doresc binele tuturor telespectatorilor din Dobrogea și vor ca toți să aibă de muncă și să câștige bine, n-am de unde să știu. Doar că eu am vrut să pricep altceva: eu am vrut să pricep că dacă n-ai job și nu câștigi destui bani nu trebuie să te uiți la Digi 24 Constanța. Bine, ei n-au spus să nu se uite și sărăciile, doar că nu prea-și doresc așa ceva. Preferă să se uite la ei doar ăia cu bani și eventual cu loc de muncă la o multinațională.

P.S.: O să mă mai benoclez pe la ei să vedem ce mai scot pe gură și vă spun. Eu pot să mă uit pentru că n-au spus nimic de telespectatorii care au fost plecați afară și s-au întors în țară! Nu încă...

2 comentarii:

  1. :)) textul respectiv era un tease la materialul video care urma pe post (daca ascultai si restul iti dadeai seama!)...si promova emisiunea "Recrutat in Constanta", emisiune despre piata muncii, sfaturi utile pentru cei in cautarea unui loc de munca si avand ca invitati manageri, reprezentanti ITM, organizatori ai targurilor de job-uri, etc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci ăia care-și caută de muncă trebuie să aibă salarii mari! acum am priceput...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!