.

22 sept. 2012

S-a ajuns și la asta

Ce mai contează viața unui fraier?

În realitate nu mai contează viața nimănui, nu ne mai interesează. Azi am citit o știre despre un moș care a găsit o sârmă în salamul de Sibiu cumpărat de la Billa. Vreți să vă spun reacția comentatorilor sau o știți deja?! Evident că majoritatea a sărit de cur în sus că ce vină are Billa la faza asta?! Asta era problema omenirii, dacă Billa are sau nu are vreo vină la faza asta. Nu conta că moșul ăla putea fi un copil de 5 ani și sârma aia putea fi înghițită și cu asta basta. Sau în loc de sârmă putea fi un ciob cum am găsit eu în profiterolul de la Balada, pe vremea lui Ceașcă! Mestecam la el de zor pentru că am crezut că e gheață și doar atunci când am văzut că nu se topește l-am scos din gură. Ăia măcar și-au cerut scuze, în ziua de azi se vine cu celebra placă "Ce vină am eu dacă...?!"

Așa e, nimeni nu e vinovat de nimic. Ăia de la salam de Sibiu o să zică că a fost un caz izolat și că produsele lor sunt de o calitate ireproșabilă! Da, e adevărat, mai puțin salamul ăla, dar ce contează un salam la milioanele de salamuri vândute fără probleme în întreaga țară, nu-i așa?! Și la urma urmei dacă moare un fraier din cauza unui salam ce mare șmecherie e? Dă-l dreacu de boșorog, să zică mersi că a murit de la salam de Sibiu că alții nici bani de parizer nu au, nu-i așa?! Dacă era un copil de 5 ani asta e, ghinion de neșansă. Ce mai contează unul, doi, 1000, un milion de fraieri la 7 miliarde câți suntem? Chiar nu mai are rost să ne batem capul, nu-i așa?! În al doilea război mondial au mierlit-o 50 de milioane și nu s-a mai agitat nimeni. Uite, deja se discută despre un al treilea conflict mondial! Americanii cu iranienii, chinezii cu japonezii, până la urmă poate iese ceva! O să moară un miliard? Dă-i dreacu, ce contează, mai suntem destui. Au dispărut ele specii întregi de animale, acum stăm să ne batem capul dacă dispar un miliard, două de fraieri?! Ce tot atâta caz și discuții aiurea...


Auzi moșule, ia du-te dreacu cu sârma ta din salam că doar nu vrei să se oprească marea distribuție de salam de Sibiu din cauza ta. Sau ce vrei acum, să închidă Billa că ai găsit tu sărma aia, să nu mai aibă lumea unde merge sâmbăta și duminica? Iauzi la el! Hai, viteză, zi mersi că n-ai înghițit-o și dispari repede. Și la urma urmei dacă o înghițeai ce mare șmecherie era? Îți făcea gaură-n burtă, îți spărgea mațele? Hai băh, mă lași?! Ia dă sârma aia încoace c-o înghit eu, băh! Dă-o la mine c-o înghit și mă cac pe ea după aia! Na, am înghițit-o și n-am pățit nimic! Au, stai așa... Au, au ce doare! Ajutor, chemați salvarea, să sune cineva la 112, ajutor!
- Alo, salvarea!
- Da, spuneți
- Veniți repede, am înghițit o sârmă din salam și mor de durere!
- O ce? Domnule, vă rugăm frumos să nu sunați la 112 cu glume din astea! Toată lumea știe că nu există salam de sârmă, există de porc, de curcan, bănățean...
- Avea o sârmă în ăla de Sibiu, nu mai pot, mor!
- Mda, e clar că vă arde de glume! Domnule, măcar atâta lucru știm și noi, dacă totuși era să fie o sârmă într-un salam în niciun caz nu era într-un salam de Sibiu! Într-un salam de Bacău, de Iași, ce știu eu, într-unul de Vaslui mai puteați găsi o sârmă, dar într-un salam de Sibiu exclus...


3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!