.

20 sept. 2012

Căpșunarul și convorbirea

M-am sunat de pe Cosmote pe Vodafone și invers

- Alo!
- Da!
- Eu sunt?
- Da, tu ești!
- Ce fac?
- Bine, ce să faci..
- Ai minute?
- Eu am, eu ai?
- Nu prea!
- Bine, închide că mă sun eu.
...
- Alo!
- Da!
- Ce faci?
- Păi ți-am zis ce faci!
- Păi atunci, dar acum ce fac?
- Păi au trecut 10 secunde, tot aia!
- Aha. Am minute?
- Am!
- Aha...
- Ai ceva să-mi spun sau închid?!
- N-am.
- Bine, pa!
...
- Alo, cine e?
- Tot tu sunt!
- Ce pulii mei vreau, băh?
- De ce mi-am închis? Nu mai aveam minute?
- Am minute, du-te dreacu cu minutele mele! De ce m-am sunat?
- Ca să te întrebi dacă ai minute pe Vodafone, că pe Cosmote nu prea mai ai!
- Hai sictir și cu Cosmote și cu Vodafone și cu minutele mele!
- Ah, vrei să trec la abonament?
- Dau și telefoane?
- Da!
- Bine, trec!
- Ok...

P.S.: O să mă duc să trec la abonament, ce dreacu să fac. Doar mi-am promis!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!