.

12 aug. 2012

Supercăpșunarul

Mamă, dacă eram eu supererou...

Să nu-mi spuneți că voi nu v-ați gândit niciodată ce s-ar fi întâmplat dacă erați voi supereroi! Pun pariu că marea majoritate dintre voi s-a gândit la faza cu omul invizibil. E un clasic asta cu invizibilitatea, să poți intra într-o bancă fără să te vadă nimeni și să le iei la ăia toți banii. Sau în vestiarul fetelor, depinde de vârstă...

Eu vreau să fiu supererou ca să salvez lumea, evident! Vreau să am o forță din asta supranaturală care să mă ajute să lupt împotriva răului. Pentru început m-aș lupta cu personajul negativ care a întrerupt apa caldă la mine-n bloc vreo două zile fără să știe nimeni de ce! Am întrebat la RADET, la administrator, la șefa scării, la vecini... Nimeni nu avea habar de ce nu curge apa caldă la noi în bloc! Ca să vedeți câte personaje negative există pe lumea asta unii nici măcar nu aveau habar că nu curge apa caldă! Probabil se spală mai rar și nu deschid prea des robinetul... Dar știți și voi cum sunt personajele negative: sunt nasoi la față, put (pentru că stau în castele din alea urâte), au tot felul de excrescențe din alea nașpa pe corp etc. Ca supererou m-aș lupta cu toți ăștia și i-aș învinge! Cred că un singur tub de spray i-ar nimicii pe toți, pentru că ăștia nu sunt obișnuiți cu mirosurile bune ci doar cu alea de gunoi, de vase nespălate, de transpirație etc. Parcă mă și văd cum apar așa ca supereroii, scot un spray din ăla și cu un singur fâs îi pun la podea pe toți negativii ăștia...

După aia m-aș lupta cu monștrii șoselelor, cu cei de la ghișee, cu ăia de la putere și mai ales cu ăia care continuă să arunce pungile de gunoi pe lângă tomberon. Ah, și cu ăia de la RAJA m-aș lupta mai ales că iar a apărut căcatul și pișatul pe strada Suceava alaltăieri, după ploaie. Bine, am văzut că au băgat o pompă pe Mamaia, lângă stația lor, acolo unde se face băltoaca cât Marea Neagră de fiecare dată. Probabil că au auzit că vreau să mă fac supererou și-au zis "Hai, băh, să scoatem apa asta că iar trece supereroul ăla și se ia de viața noastră!"

Din păcate nu sunt supererou, dar nu se știe niciodată! Ați văzut și voi în filme cum se întâmplă, te pișcă un păianjen și te faci om păianjen, îți cade o picătură de substanță pe tine și te faci om cu substanță și tot așa. Momentan nu m-a pișcat nimic, dar o să vă țin la curent... 


Un comentariu:

  1. :))) poi daca ai intra in banca cu gandul sa iei banii, n-ai mai fi catalogat ca supererou :D ... mai degraba ca "super-villain"

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!