.

26 aug. 2012

Învățați engleză dacă vreți să vă priceapă careva

Mayașii aveau dreptate, dar n-au știut să se exprime! Lumea, așa cum o știam noi, se duce dreacu!

Ministrul rus de Externe, Sergei Lavrov, gândește cu voce tare pentru Pravda și-și exprimă dorința ca în scurt timp să nu mai existe vize pentru călătoriile între statele UE și Rusia!!! El a reamintit că deja există niște acorduri cu Polonia în ceea ce privește libera circulație și crede că și Lituania va urma acest exemplu în scurt timp.

Lavrov a dat de înțeles că există deja discuții avansate cu UE referitor la această chestiune și nu este exclusă nici un fel de surpriză. Se discută despre parteneriate în diferite sectoare de activitate (construcție de nave, de avioane, de mașini, medicină, în sectorul nuclear!!! etc) și Lavrov afirmă că Rusia e deja pregătită pentru acești pași!!!

Băh, stați așa că amețesc. Stați așa să caut dacă Lavrov ăsta e chiar ministru de externe sau e vreo glumă de-a lu' Kamikaze sau TNR... Da, băh! E ministru și e confirmat de Putin! Incredibil. Nu știu, poate voi știați de chestiunile astea, dar eu am ignorat total știrile de pe la ruși, chiar și pe alea cu cântăreți arestați, ziariști împușcați etc. Dar știrea asta chiar mi se pare interesantă, dacă nu extrem de interesantă!

Probabil că iubitorii de războaie reci au făcut ictus după ce au citit rândurile de mai sus! Pe mine, sincer, mă bufnește râsul! Păi s-au chinuit ăștia mii de ani să ne împartă-n tabere, să ne înjurăm între noi, să ne împușcăm, să ne dăm cu bomba nucleară-n cap unul la altul și acuma vine unu' Lavrov și zice că fără vize, că să facem mașini împreună, că UE și Rusia discută nu știu ce etc. Păi băh, nici pe timpul lui Ceașcă nu plecai la ruși fără viză! Incredibil...

P.S. Te pomenești că pe 21.12.2012 se semnează acordul privind libera circulație și ne trezim că scutul antirachetă se mută de la Desevelu undeva prin Siberia? Ai dreacu analfabeți mayașii ăia, știau că o să vină și ziua asta și n-au știut să ne spună și nouă în engleză. Păi, băh mayașilor, voi nu știați că engleza e limbă de circulație internațională? Ce dreacu ați scris cu semne din alea și tot felul de desene animate pe care nu le pricepe nimeni? Uite, până și Lavrov vorbește despre cooperarea dintre UE și Rusia tot în engleză!
Na! Pricepeți voi ceva din asta! Acum că mi-a spus Lavrov știu și eu despre ce e vorba, dar dacă nu-mi spunea el de unde să-mi dau seama că în imaginea asta e vorba despre unii fericiți că trec cu cârnați și icre negre de la ruși fără să-i întrebe vameșul de sănătate?!

2 comentarii:

  1. Icre negre vreau şi eu pe moca !

    RăspundețiȘtergere
  2. ....

    Merita doar atat de adaugat! Ceva de substanta...

    Îmi plac curbele căilor ferate. Sunt îndeajuns de plecate pentru ca un tren în viteză să nu cadă în afară, dar şi îndeajuns de puţin plecate pentru ca un tren fără viteză să nu cadă înăuntru. Coexistenţa contrariilor. Ştiu şi inginerii ceva. Dar tot mai mult ştie viaţa.
    Constantin Noica

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!