.

1 aug. 2012

Căpșunarul și geamul deschis

Mă gândeam să scriu despre economie, când...

I-am auzit pe vecinii din fața blocului. Vecinii mei din fața blocului, nu-i știți? Nici eu, dar nu contează... Cum geamul era deschis (căldură mare moncher) nu a trebuit decât să dau mai încet muzica ca să-i ascult. Despre ce credeți voi că discutau? Bravo, felicitări, dar trebuie să recunoașteți că nici nu era greu: despre politică!

- Ai auzit ce le-a spus Antonescu?
- Da, dar l-am ascultat și pe ăla! Ăla, nu știu cum îl cheamă, ăla brunet!
- Da', Antonescu le-a spus-o bine de tot! Eh, dacă aveam noi psihologia lor...
- Îl doare-n cur pe Antonescu!
- Stai să vezi acuma!
- Ce să mai vezi...
- Bem o bere?
- Am 6 lei!
- Băi, dai o bere (l-a strigat pe altul)?
- Dacă pui și tu (ăsta era ăla, altul)!

După aia s-au apropiat și n-am mai auzit ce discutau. Sunt două variante: ori au continuat discuția despre ce le-a spus Antonescu (cui le-a spus? boh!), ori au continuat să strângă bani pentru bere. Un lucru este clar indiferent de variantă: nu avem, băh, psihologia lor, asta e clar!
...

5 comentarii:

  1. Pe bune?
    Adica poti sa stai pe banca, de exemplu in parc, si sa inveti greaca veche, asa mai pe racoare?
    Daca mai e rost si de o bere moca mai ca-mi vine sa ma bag si eu.
    Si pana la urma ce a zis Crin ???
    Nu ca m-ar interesa foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti zic eu sigur ca au continuat sa stranga bani de bere :D e mai buna decat psihologia si la urma urmei :D ce racoreste omul mai bine vara? Berea din cheta sau politica la colt de bloc :D?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect! politica încinge și berea răcorește! nu m-am gândit:))

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!