.

30 aug. 2012

Căpșunarul și Formula E

O veste proastă și una bună! Cu care să încep?

Cu aia proastă, evident! Bulgarii vor propune la Bruxelles ca accizele la carburanți să fie stabilite în funcție de nivelul de trai din fiecare stat membru al Uniunii Europene, considerând incorect ca țările mai sărace sa fie obligate sa practice același nivel al taxei ca cele bogate. Poate mulți dintre voi o să vadă în știrea asta furată de pe Hot News o chestie foarte bună, dar în realitate este de tot rahatul. Cu asta se stabilește clar: suntem milogii Europei și vrem taxe mai mici pentru că suntem și o să rămânem niște sărăcii. Dar să nu ne crizăm prea tare pentru că oricum nu avem ce face. Cât timp o să existe 7,5 milioane de fraieri care să voteze pentru unii sau pentru alții e ok pentru deștepți. Important e să meargă lumea la vot ca să se scoată și politicienii din rahat. Și doar n-o să mergem noi să ne milogim la Bruxelles, lasă să se ducă ei că doar de aia i-a votat lumea...

Bun! Am terminat cu vestea proastă așa că trecem la aia bună. Bună nu pentru noi, bună pentru alții, dar vestea e ok. FIA a semnat un acord cu un consorțiu din ăsta, Formula E Holdings Ltd (FEH), privind drepturile comerciale ale noii Formule E. Da fraților, super șmecherie mai ales dacă stați și vă gândiți că nu mă mai uit la Formula 1 de prin 2008 de când s-a retras Honda din campionat. Fără Honda am considerat că nu mai are rost să mă uit la F1, dar de la anul cred că mă voi uita și la altceva decât Lumea lui Banciu și meciuri de fotbal (mișto Supercupa Spaniei aseară!). Formula asta E o să fie numai cu mașini electrice, monoposturi electrice mai exact. În minte rapid așa nu-mi vine decât Ariel Atom, dar cu siguranță există mult mai multe dacă dau ei drumul la ditamai Formula. 

Din 2013 vor începe să facă niște demonstrații, iar din 2014 ar trebui să avem un campionat în toată regula cu 10 echipe și 20 de piloți. Citind printre rânduri am mai descoperit o veste proastă, dar nu v-o mai zic. De fapt stați așa, că pentru ăia care nu sunt pasionați de mașini electrice nu-i o veste proastă: din comunicat reiese faptul că Formula E reprezintă o viziune pentru viitorul industriei de automobile care va cunoaște o dezvoltare în DECENIILE următoare. Din câte știu eu decenii înseamnă zeci de ani, deci e clar că mai avem de plătit benzină și motorină la greu... În cazul ăsta bulgarii trebuie să meargă mai repede la Bruxelles până nu ajunge benzina 2,03 ca la italieni. Nu de alta, dar v-am mai povestit eu cum au românii prostul obicei să-i plagieze pe italieni la toate alea.

P.S.: Să le spună careva și ălora de la Honda de noua Formulă! Că de data asta eu mă uit indiferent dacă ei participă sau nu. Poate scoate Dacia un monopost din ăsta electric! Hai băh că glumesc...
Iaute Ariel Atomu' ce mișto e! E de Formula E? E!

2 comentarii:

  1. Cam ce crezi tu ca s-ar intampla daca ar fi numai masini electrice? ce razboaiele pulii ar mai duce america? crezi ca ar ataca un sadam ca are 3 eoliene in curte ?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!