.

26 iul. 2012

REFERENDUM 2012

Nu merg la vot! Cică votează oricum altcineva în locul meu!

Nu mă credeți? Iauite:
Vedeți? Scrie clar: Dacă nu votez alții votează pentru mine! Foarte tare, frate! Eu mă duc la plajă să mă joc cu puța-n nisip în cazul ăsta... Și vă dați seama? Eu o să fiu la plajă și ăia care votează o să-mi clădească și viitorul! Mai mult ce să vrei, nene...

Și poate votează unul mai norocos decât mine și-mi face și mie un viitor mai luminos! Băh, parcă am gura aurită... Iaute ce era pe partea cealaltă:

Vedeți? Ce v-am spus eu! Dacă nici eu nu mai știu ce spun... Deci uite cine votează în locul meu la Referendum! Păi dacă cetățeanu' ăsta a avut atâta noroc în viață încât și-a luat ditamai lanțu' de aur cu tot cu cruce atunci e ok. Să meargă el la vot să-l dea jos pe Băsescu că e mai bine așa. Păi eu nici dacă strâng aurul de la tot neamul nu adun de-un Iisus din ăla! Păi până acum nu mergeau tot d'alde ăsta la vot și decideau viitorul? Lasă nene să meargă ei! Când votau cu Iliescu erau minunați, nu-i așa?! Îmi amintesc de parcă era duminica viitoare cum stăteau băieții cu afișul cât casa prin Piața Griviței... Dacă ziceai ceva de Iliescu îți luai minim, minim 30 de cuție-n gât!

P.S.: Nu mai cheltuiți bani pe prostii, dragi primari în funcție! Mai bine hai să băgăm bani în reparația canalizărilor! Nu de alta, dar iar s-a umplut strada Suceava de căcat și de pișat azi dimineață...

7 comentarii:

  1. Hahahahahaaa, imi place, o sa revin :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să nu revii duminică că nu sunt! merg la plaje...

      Ștergere
    2. Ai grijă!
      Acum cu referendu'au tras canalizare şi pe plajă!

      Ștergere
  2. Ăla din poză nu e Cătălin Voicu? I-ai tăiat capul, ce-ai avut cu el???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să nu-l recunoască lumea și să-l tâlhărească...

      Ștergere
    2. rahau georgiana27 iulie 2012 la 00:27

      esti invitatul nostu la TORRE DI LAGO!dar....la nudisti ca sa poti sta cu puta in nisip:)

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!