.

25 iul. 2012

Interviu cu Euro

N-am mai rezistat...

RC: - Alo, Euro?
Euro: - Da, cine e?
- Eu sunt, băh, Căpșunarul!
- Ohoooo, salutare, de când nu m-ai mai văzut!:)
- Mda, glumețule...
- Ce faci, toate bune?
- Păi erau ele mai bune, dar acum s-a cam dus în cap treaba! Și cică e din cauza ta!
- A mea? De ce?
- Păi tot crești în ultimele zile de nu te mai oprești!
- Eu? Păi eu ce treabă am cu voi, frate? Voi nu aveți Leu din ăla? Ce treabă am eu?
- Nu știu, dar aici nu se vorbește decât de tine, că crești, că nu știu ce.
- Păi eu din contră, m-am micșorat! Jigodia aia de Dolar îmi tot bagă sula-n coaste...
- Ce-ți bagă? De unde știi tu expresia asta?
- Cu sula? Ah, nu-mi aduc aminte...
- Sigur nu-ți aduci aminte?
- Nu sunt sigur, dar ce mai contează?!
- Păi contează, dar lasă că nu de asta te-am sunat. Ia zi, ce ai de gând? Te oprești sau...
- Hai să-ți zic, dar nu spui la nimeni! Mă opresc, dar nu acum. Știi și tu cum e, urmează august, vin românașii de p'afară, văd că e cursul bun și schimbă mai mult! Ar trebui să te bucuri! 
- De ce să mă bucur! Eu nu mai am euro de schimbat! Lucrez cu lei acum!
- Se bucură Guvernul tău atunci!
- Păi ce treabă am eu cu ăia?
- Se bucură Isărescu, nu știu, cineva trebuie să se bucure! 
- Auzi, du-te dreacu cu bucuria ta de tâmpit! Deci nu mai crește atâta că mă enervezi și vin după tine!
- Da? E bine atunci, dar să-ți dau un sfat!
- Ce sfat?
- Dacă vii după mine să nu mai vii în Italia că e nașpa. Vin-o și tu după mine prin Olanda, prin Germania... Mai prin nord așa!
- Ah, deci nu ai de gând să te oprești?!
- Tu ce faci mâine?
- Păi de unde să știu ce fac mâine?
- Eh, vezi?! Păi și eu de unde să știu ce fac mâine, sau după 29, sau luna viitoare...
- Să-mi sugi...
- Ho, stai așa! Până una alta tu mi-o sugi mie! Oaahahahahahaha...

P.S.: Care ai un telefon? Că mie nu-mi mai răspunde jigodia că-mi știe numărul!
Toată lumea anunță că a crescut Euro! Dar nimeni nu spune, de exemplu, cât de mult a crescut suta de Euro!

3 comentarii:

  1. Eşti iremediabil pierdut!
    Ai noroc că ăştia de Banca Europeană tre să traducă în vreo 20 de limbi ca să înţeleagă ce scrii tu!
    Ia dă tu un telefon la dolar să vezi cum trimit americanii un avion privat după tine, doar pentru o excursie mică la Fort Knox!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi place să mă plimb cu avionul privat! să trimită două!

      Ștergere
    2. Am vorbit cu ei pe o linie securizată.
      Au zis că unul singur îţi ajunge!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!