.

24 iul. 2012

Cel mai prost om e ăla care spune adevărul!

Pe bune!

Oamenilor le plac minciunile. Nu are rost să spui adevărul într-o lume în care omul vrea să fie mințit! Pentru că am spus chestia asta cred că deja unii nu mă mai înghit...

Vreți să vă spun adevărul? Adevărul este că... Păi nu pot să vă spun adevărul pentru că voi vreți să fiți mințiți! Dacă vă spun adevărul vă supărați pe mine și poate nu mai intrați pe blog. Dacă vă spun cine sunt nu mai intrați. Știu eu, o să spuneți "Ah da, ăsta e ăla, îl știu..." și nu mai intrați. Așa intrați pentru că habar nu aveți cine sunt... Nici cei care știu cine sunt nu știu cine sunt cu adevărat! Sunt un trimis... Vin de pe altă planetă! Nu-i așa că v-ar plăcea (parcă pe timpuri era place) să fiu trimis de pe altă planetă? V-ar plăcea, dar fără să știți... Păi dacă-ați știi că sunt trimis de pe altă planetă parcă vă aud: "Ah da, ăsta e ăla trimis de pe altă planetă... îl știu!" și iar nu mai intrați pe blog...

Așa că nu vă spun nici-un fel de adevăr. O să vă mint pentru că asta vă place. Duminică, la Referendum, votez DA! Sau poate votez NU! Sau poate nici măcar nu mă duc la vot! Nu vă spun. Adevărul este că... nu pot să vă spun adevărul, v-am mai spus!

Acum să nu începeți cu chestiuni de genul "Eu merg la vot și votez DA", "Eu merg la vot și votez NU", sau "Eu nu merg" pentru că vă spun un secret! Nu este un adevăr, este un secret așa că poate fi și o minciună: nu vreau să-mi spuneți adevărul. Și mie-mi place să fiu mințit! Pentru că dacă-mi spuneți adevărul s-ar putea să nu-mi placă și să nu vă mai înghit! Și poate vă treziți că nu vă mai las să intrați la mine pe blog...

P.S.: Acum să nu credeți că am luat-o razna. În realitate poate am luat-o, dar n-o să știți niciodată! Nu de alta, dar dacă v-aș spune că am luat-o razna parcă aud: "Ah da, ăsta e ăla care a luat-o razna, îl știu...".
Ștampila mea de vot...

8 comentarii:

  1. aaaa, eu nu stiu sa injur! Poate spun adevarul...sau poate nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai colorat ştampila cu tentă! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) eu nu te stiu dar imi place cum scrii, deci pot sa zic doar "Ah da, asta e ala care scrie cum imi place ... si atat" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu, poate mint ... sau poate nu mint :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte adevarat ca daca spui adevarul multi nu te mai inghit ; da dar aceia sunt doar prosti sau hoti , asa ca nu conteaza parerea lor pentru cel ce spune adevarul . Fiind insa multi si avand drept de vot pe care si cand nu si-l exercita , ne fac rau , ma face sa cred ca democratia a devenit la noi , dictatura prostiei asupra inteligentei . Oare avem nevoie de un despot intelept ? Exista asa ceva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu cred că e vorba de inteligență aici. un medic nu e prost, dar dacă-i spui că trăiește bine din șpagă și din faptul că nu taie bon la cabinet se supără! cred că e vorba de cinste aici. și culmea, statistica arată că cei mai cinstiți oameni au un nivel redus de inteligență (ca să nu le zic proști)!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!