.

8 iul. 2012

Căpșunarul și rușinea

Stimați "picați", vă spun doar atât:

Am vorbit chiar acum cu un unchi de-al meu. L-am sunat ca să-l întreb dacă a luat Bac-ul. Mi-a spus că l-a luat. A făcut liceul la seral și acum a dat Bac-ul! Și l-a luat din prima! A învățat pentru Bac-ul ăsta, dar a învățat la modul că vreo 3 săptămâni nici din casă n-a prea ieșit! Dar dacă-l întrebi acum de sinonime, de exoderme  și endoderme, sau despre alte chestiuni care se mai învață pe la liceu știe tot.

De ce vă spun toate astea? Păi ca să știți și voi și să nu puneți botu' la vrăjeala părinților, sau a televiziunilor, sau a ziarelor care o să înceapă cu aberații de genul că de vină pentru eșecul vostru la Bac este Funeriu, sau Ecaterina Andronescu, sau sistemul, sau camerele de supraveghere. Deci unchiul ăsta al meu muncește, are doi copii mai mari ca voi, a făcut Liceul la seral și a luat Bac-ul cu toate că s-au schimbat 20 de miniștri ai învățământului până acum, iar Legea s-a modificat de cel puțin 600 de ori. Deci vina este exclusiv a voastră așa că aveți grijă ce faceți la toamnă.

P.S. 1: Am uitat să vă spun ce era mai important. Da, așa e, unchiul despre care vă vorbesc are exact 52 de ani și a luat Bac-ul...

P.S. 2: Geo, felicitări și pune berea la frigider că vin înspre tine. Asta e, dacă iei Bac-ul la o anumită vârstă te costă!


 

3 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!