.

20 iun. 2012

Căpșunarul și șocul

Breichin niuz, Niuz alert, Last auăr... sau cum vreți să-i mai spuneți?!

Titlul e prea banal pentru ceea ce urmează să aflați. După părerea mea este cea mai tare știre de după faza cu Iisus când a mers pe apă. Dar cum aia nu a fost confirmată cred că sunt în asentimentul tuturor cetățenilor atunci când spun că asta e cea mai știre dintre știri evăr (vorba românului).

O s-o iau încetul cu încetul ca să nu faceți dreacu vreun șoc și să vă am pe conștiință! Mai bine vă așezați, aprindeți-vă o țigare și țineți aproape și un pahar cu apă rece în caz că o să vă taie toate căldurile. Ăia care știu că au probleme cu inima mai bine să nu citească. Închideți copiii în dormitoare, iar animalele domestice să fie bine legate... Sau dați-le drumul pe străzi pentru că oricum o vor lua razna atunci când o să vadă știrea. Dacă aveți și vreun om politic prin casă mai bine îl eliberați și pe el împreună cu animalul. Mi-e și frică să vă spun, nici nu știu... Ăsta este un moment în care regret pur și simplu că m-am născut. De ce trebuie să fiu eu acela care trebuie să aduc omenirii această veste șocantă? De ce eu? Oooh Zeus, dacă tu ești atât de mare de ce m-ai făcut pe mine doar de 1,82?

Dar să n-o mai lungesc că deja văd ambulanțele trecând pe stradă. Uite și miliția, deci e clar că am provocat o nebunie fără ca nici măcar să spun despre ce este vorba. Vă dați seama ce-o să se-ntâmple când o să spun? Cred că asistăm la sfârșitul lumii, cred că toate previziunile mayașilor, aztecilor, gălățenilor etc se refereau la treaba asta. Practic voi deschide Valiza Pandorei, un ditamai geamantanu' în care stăteau bine închise restul de cutii pe care n-a mai apucat să le deschidă prostul ăla de Epimeteu.

Gata, a venit timpul să vă spun despre ce este vorba. Trageți aer în piept, expirați, trageți din nou...
Expirați exclamativ... Nu înjurați, vă rog frumos, pentru nu e trecut de miezul nopții și ne amendează CNA-ul! Da fraților, vedeți bine, așa e... Uniunea Europeană este în realitate un căcat de stâlp situat în centrul vechi al Constanței. Nici aparatul meu foto n-a crezut și a trebuit să mă rog de ele să facă poza asta. Nu știu de ce tot se ceartă ăștia care să meargă la Bruxelles, că UE, că nu știu ce, dar părerea mea e că asistăm la diversiuni ieftine menite să ascundă adevărul. Pentru că mai mult ca sigur Serviciile știau unde se află adevăratul sediu al Uniunii Europene, dar au ținut ascuns lucrul ăsta atât poporului cât și unor politicieni (despre care eu nu pot să vorbesc pentru că am promis că nu mai scriu despre politică). O dovadă în plus că Serviciile nu e cu noi! Cu noi e doar armata, miliția, minerii și alte adunături din astea care nu produc nimic.

P.S.: Pentru cei care vor totuși să vadă și o jumătate plină a paharului voi spune și avantajul pe care-l reprezintă faptul că UE e doar un stâlp de doi bani de pe lângă Farmacia Miga: poți să dai cu capul în Uniunea Europeană până când te saturi (sau capul se satură), iar dacă reușești să sari bordura poți încerca chiar să dai cu mașina peste UE și s-o faci zob! O să se facă zob și mașina, dar ce mai contează atunci când salvezi omenirea de la dezastru?!

5 comentarii:

  1. Hm :) E de ceva ani acolo :))
    Si e vizavis de posterul ala mare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. poate, dar nu știa nimeni ce reprezintă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu asta sunt de acord.
      Gata, parca mi s-a luat o ceata de pe ochi !

      Ștergere
  3. A disparut vad placa aia care indica spre "Bruxel" Cineva probabil s-a gandit ca e buna prin curtea omului

    RăspundețiȘtergere
  4. rahau georgiana20 iunie 2012 la 17:46

    capsunica capsunica..am baut si paharul cu apa am fumat si o igara ca ma pregateam de SOC...si cand colo:)))si care credeam ca ti sa uscat vre-o frunza de la capsuna:)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!